شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

ارسال فایل بزرگ با ایمیل چگونه انجام میگیرد

دسته بندی ها

ویندوز

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

ارسال فایل بزرگ با ایمیل سرویس های ایمیل معمولاً حجم فایل های پیوست شده را به 25 مگابایت یا کمتر محدود می کنند. برای اینکه بتوانید یک فایل بزرگتر را از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید، مناسب ترین راه این است که آن را در یکی از سرویس های ذخیره سازی موجود مانند (Google Drive) آپلود کنید و سپس لینک فایل قابل اشتراک گذاری را به ایمیل خود اضافه کنید.در اینجا نحوه تنظیم این تنظیمات برگزیده آمده است. پس شروع کنید تا آموزش کامپیوتر را حرفه ای تر یاد بگیرید..

فهرست

ارسال فایل بزرگ با ایمیل

مرحله 1: یک فایل آپلود کنید مرحله 2: اشتراک گذاری مرحله 3: لینک قابل اشتراک‌گذاری را دریافت کنید مرحله 4:لینک را کپی کنید مرحله 5: لینک را در قالب ایمیل خود قرار دهید برای یادگیری ارسال فایل بزرگ با ایمیل نیاز است بدانیم  سرویس‌های ذخیره‌سازی آنلاین به کاربران این فرصت را می‌دهند که حجم زیادی از اطلاعات را نگه دارند و از طریق یک رابط ویژه به آن دسترسی سریع داشته باشند. شما نه تنها می توانید اطلاعات، موسیقی، عکس ها، فیلم ها را نگه دارید، بلکه به اشتراک بگذارید. شما باید محتوای خود را آپلود کنید، و سپس لینکی دریافت می کنید که می توانید به هر کسی بدهید. شخصی که لینک شما را دارد به فایل های شما دسترسی مستقیم دارد. یکی از محبوب ترین سرویس های ذخیره سازی گوگل درایو است. Google Drive یک ارائه‌دهنده ذخیره‌سازی فایل است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در صورت داشتن یک حساب کاربری جی‌میل، فایل‌های تا 15 گیگابایت را رایگان نگه دارند. با استفاده از این سرویس می توانید نه تنها اسناد بلکه عکس ها، موسیقی، فیلم ها و بسیاری فایل های دیگر را در مجموع 30 نوع ذخیره کنید.  با کمک آن می توانید هر فایلی را که می خواهید بدون هیچ محدودیتی به اشتراک بگذارید و آپلود کنید. Google Drive مفید و راحت است زیرا لینک یک فایل را با افراد به اشتراک می گذارید. بنابراین، هر کسی که یک لینک دارد - به فایل شما در Google Drive دسترسی دارد.

ارسال فایل بزرگ با ایمیل-مرحله 1 : یک فایل آپلود کنید

روی  “New” کلیک کنید و “File upload” را انتخاب کنید تا فایل لازم را در رایانه خود جستجو کنید. همچنین، می توانید فایل را از رایانه خود به Google Drive بکشید. مطمئن شوید که فقط یک فایل را آپلود می کنید. اگر از چندین فایل تشکیل شده است، یک آرشیو ZIP ایجاد کنید. علاوه بر این، فراموش نکنید که در صورت لزوم یک فایل راه اندازی یا نصب کننده آپلود کنید.  

ارسال فایل بزرگ با ایمیل-مرحله 2 : اشتراک گذاری

با راست کلیک کردن، “Share.”را انتخاب کنید. ارسال فایل های بزرگ از طریق ایمیل

مرحله 3 : لینک قابل اشتراک‌ گذاری را دریافت کنید

سپس، روی “Get shareable link.”کلیک کنید.

ارسال فایل بزرگ با ایمیل-مرحله 4 : لینک را کپی کنید

لینک را برای استفاده در ایمیل بعدی خود کپی کنید.

مرحله 5 : لینک را در قالب ایمیل خود قرار دهید

اکنون می توانید لینک را در قالب ایمیل خود وارد کنید. عنصر "Button" را انتخاب کنید، متن دکمه را بنویسید و لینک را به آن وارد کنید. بنابراین، هر گیرنده ای که لینکی دریافت کند، به فایل دسترسی پیدا می کند. در نهایت، ایمیل خود را ارسال کنید. ارسال فایل بزرگ با ایمیل اینگونه انجام میگیرد.  

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .