شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

نحوه تغییر آیکون پوشه در ویندوز 11 چگونه است؟

دسته بندی ها

ویندوز

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

نحوه تغییر آیکون پوشه در ویندوز 11

نحوه تغییر ایکون پوشه را در این مقاله به صورت حرفه ای یاد بگیرید. ویندوز 11 به شما این امکان را می دهد که به روش های مختلفی به نحوه تغییر ایکون  پوشه در ویندوز بپردازید . پس شروع کنید تا آموزش کامپیوتر را حرفه ای تر بیاموزید. در حالی که ویندوز 11 با برخی از ویژگی های جدید خود ارائه می شود.با این حال، کاربران با رابط کاربری جدید کمی گیج شده‌اند و از این رو، یافتن ویژگی‌ها یا نحوه تغییر چیزها در ویندوز 11 جدید برایشان مشکل است. تغییر نماد پوشه یکی از این مسائل است. این پست شما را در این فرآیند راهنمایی می کند و نکات بیشتری در مورد نحوه افزودن تصاویر خود به مجموعه آیکون ها ارائه می دهد. تغییر آیکون پوشه در ویندوز به این صورت است که نماد پیش‌فرض پوشه‌ها در ویندوز 11، تصویر پوشه زرد رنگ معروفی است که از تمام نسخه‌های قبلی ویندوز وجود داشته است. با این حال، ممکن است بخواهید آن را به یک تصویر انتخابی خود تغییر دهید، به عنوان مثال، برای یک پوشه فیلم، ممکن است بخواهید نماد پوشه تصویری داشته باشد که نشان دهنده همین موضوع باشد و غیره. تمام هدف این است که کارها را هیجان انگیزتر کند و این کار را می توان با تغییر نمادهای پوشه در رایانه شخصی ویندوز 11 خود انجام داد.   فهرست مطالب

  • روش 1: از طریق ویژگی های پوشه
  • روش 2: استفاده از IconArchive
  • روش 3: از طریق Google Image

تغییر آیکون پوشه در ویندوز- روش 1: از طریق ویژگی های پوشه

  این روش ساده ترین است زیرا می توانید یک نماد پوشه را از آیکون های داخلی ویندوز انتخاب کنید. در اینجا به این صورت است:   مرحله 1: به پوشه روی دسکتاپ خود بروید، روی آن کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید . Properties   مرحله 2: در پنجره Properties ، تب Customize را انتخاب کرده و به قسمت Folder icons بروید . در اینجا دکمه Change icon را انتخاب کنید . Customize   مرحله 3: در پنجره Change Icon ، به فیلد  Select an icon from the list below بروید. در اینجا، نماد مورد نظر خود را برای پوشه خود انتخاب کنید. برای ذخیره تغییرات و خروج، OK را فشار دهید . Change Icon   اکنون به پوشه روی دسکتاپ خود برگردید و نماد پوشه باید به پوشه انتخاب شده تغییر کرده باشد.  

تغییر آیکون پوشه در ویندوز- روش 2: استفاده از IconArchive

  این روش به شما کمک می کند تا آیکون های پوشه سفارشی را از یک وب سایت دانلود و اضافه کنید. دستورالعمل های زیر را برای تغییر نماد پوشه با استفاده از نمادهای سفارشی برای رایانه شخصی ویندوز 11 خود دنبال کنید:   مرحله 1: لینک زیر را در نوار آدرس مرورگر خود کپی و پیست کنید:     https://iconarchive.com/   مرحله 2: می توانید بر اساس نوع نمادی که به دنبال آن هستید، روی سربرگ Popular در زیر کادر جستجو کلیک کنید.   Change Icon   مرحله 3 همچنین می توانید با تایپ نام نماد خود در کادر جستجو، نمادها را جستجو کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید نمادی را برای پوشه فیلم های خود جستجو کنید، می توانید Spider Man  را در قسمت جستجو تایپ کنید و Enter را فشار دهید . Spider Man   مرحله 4: برای تغییر آیکون پوشه در ویندوز تصویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید. مرحله 5: اکنون در زیر تصویر، روی دکمه فرمت ICO به رنگ سبز کلیک کنید. این نماد را در قالب ICO دانلود می کند . ICO به رنگ سبز   مرحله 6: اکنون به پوشه روی دسکتاپ خود برگردید، روی آن کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید . Properties   مرحله 7: سپس روی تب Customize کلیک کنید ، به قسمت Folder icon بروید و Change icon را انتخاب کنید . تغییر آیکون پوشه   مرحله 8: در کادر گفتگوی Change Icon ، بر روی Browse کلیک کنید.   Browse مرحله 9 برای تغییر آیکون پوشه در ویندوز در مرحله بعد، به محلی که فایل ICO را دانلود کرده اید بروید . فایل را انتخاب کرده و روی Open کلیک کنید .   فایل ICO مرحله 10: در قسمت Change Icon برگردید، روی OK کلیک کنید تا اضافه کردن نماد به پایان برسد. Change Icon   مرحله 11: سپس در پنجره Properties بر روی Apply و سپس OK کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شده و خارج شوید.   Apply اکنون باید ببینید که این نماد در پوشه شما اعمال می شود. همچنین می توانید دسکتاپ را به روز کنید تا تغییرات را مشاهده کنید.

تغییر آیکون پوشه در ویندوز-

روش 3: از طریق Google Image

  با این حال، اگر می خواهید نماد مورد نظر خود را دانلود کنید، می توانید این کار را با دانلود تصاویر از گوگل انجام دهید. با این حال، قبل از اینکه آنها را به مجموعه نمادهای پوشه اضافه کنید، باید آن را به فرمت ico. تبدیل کنید. برای دانلود و افزودن یک تصویر گوگل به عنوان نماد پوشه مراحل زیر را دنبال کنید:   مرحله 1: به Google بروید و نام تصویر دلخواه خود را تایپ کنید. مثلا من میخوام عکس مرد عنکبوتی رو دانلود کنم تو گوگل Spider man رو تایپ کردم و Enter زدم . اکنون روی Images در زیر نوار جستجو کلیک کنید. Images   مرحله 2: اکنون تصویر مورد نظر خود را انتخاب کرده، روی آن کلیک راست کرده و گزینه Save image as را انتخاب کنید. آن را در مکان دلخواه خود دانلود کنید.  تغییر آیکون پوشه در ویندوز     مرحله 3: اکنون لینک زیر را در مرورگر خود کپی و پیست کنید یا به سادگی روی آن کلیک کنید:   https://convertio.co/   اکنون بر روی Choose Files کلیک کنید . Choose Files   مرحله 4: در مرحله بعد، تصویری را که در مرحله 3 دانلود و ذخیره کرده اید انتخاب کنید و روی Open کلیک کنید . Change Icon   مرحله 5: اکنون روی منوی کشویی کنار “ to ” کلیک کنید، Image را انتخاب کنید و سپس ICO را انتخاب کنید . ICO   مرحله 7: سپس، Convert را با رنگ قرمز در زیر فشار دهید.   Convert مرحله ۸: منتظر بمانید تا تصویر به فرمت ICO تبدیل شود و پس از اتمام، روی دانلود با رنگ آبی کلیک کنید.  تغییر آیکون پوشه در ویندوز   مرحله 9: اکنون به پوشه روی دسکتاپ خود بروید، روی آن کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید . تغییر آیکون پوشه در ویندوز   مرحله 10: در پنجره Properties ، به Customize بروید و روی نماد Change در زیر Folder Icons کلیک کنید .   Folder Icons در  تغییر آیکون پوشه در ویندوز مرحله 11: در کادر Change Icon ، روی Browse کلیک کنید .  Browse  تغییر آیکون پوشه در ویندوز   تغییر آیکون پوشه در ویندوز مرحله 12: اکنون به مکانی که نماد را در آن ذخیره کرده اید بروید. آن را انتخاب کرده و Open را فشار دهید .  تغییر آیکون پوشه در ویندوز   مرحله 13: با بازگشت به کادر Change icon ، OK را فشار دهید .   Change icon  تغییر آیکون پوشه در ویندوز تغییر آیکون پوشه در ویندوز مرحله 14: برای اعمال تغییرات و خروج، گزینه Apply و سپس OK را در پنجره Properties فشار دهید .    تغییر آیکون پوشه در ویندوز   اکنون دسکتاپ را رفرش کنید و نماد باید روی پوشه اعمال شود تغییر آیکون پوشه در ویندوز11 اینگونه انجام میشود.  

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .