شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

دانلود 7 والپیپر گوشی Nothing (2a) با کیفیت بالا با کیفیت 4K

دسته بندی ها

ios

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

از زمان شروع، هیچ چیز مورد بحث شهر نبوده است، با طرفدارانی که در مورد طراحی خلاقانه و چراغ های قابل تنظیم آن سر و صدا می کنند..این نام تجاری با هر نسخه به طور مداوم هم سخت افزار و هم نرم افزار را بهبود می بخشد و یکی از جنبه های کلیدی این تکامل، تصاویر پس زمینه بوده است..اگر می خواهید والپیپر گوشی Nothing (2a) با کیفیت بالا با کیفیت 4K را دانلود کنید مقاله زیر را بخوانید ،. ّبرای آموزش کامپیوتر میتوانید اموزش جادویی کامپیوتر را ببینید

 

هیچ چیز تلفن (2a) تصاویر پس زمینه

آیا آماده اید آن کاغذدیواری های کسل کننده موجود در دستگاهتان را کنار بگذارید؟ .ما.تلفن Nothing خود را نشان دهید (2a).از میان الگوهای مینیمالیستی که کاملاً مکمل نسخه سفید هستند، انتخاب کنید یا با طرح های انتزاعی و پر جنب و جوش جسور شوید.آیا آنها با گوشی های دیگر سازگار هستند؟ .

1.آمبرا.

دانلود والپیپر آمبرا

2.آزونیم.

دانلود والپیپر آزونیم

3.Nexul.

دانلود والپیپر Nexul

4.اربیک.

دانلود والپیپر Orbique

5.روبران.

دانلود والپیپر روبران

6.روکس.

دانلود والپیپر Ruxe /والپیپر گوشی Nothing (2a) با کیفیت بالا با کیفیت 4K

7.ویرمار.

بعد از دانلودوالپیپر گوشی Nothing (2a) با کیفیت بالا با کیفیت 4K  همچنین بخوانید: گوشی ارزان قیمت جدید در مقابل.گوشی پرچمدار قدیمی: کدام را باید بخرید.

در مورد تصاویر پس زمینه تلفن Nothing (2A) جدید چه احساسی داریم

در حالی که ممکن است تصاویر پس زمینه جدید نسبت به آنهایی که در Nothing Phone 1 و 2 از آنها لذت می بردیم ضعیف به نظر برسند،.Nothing Phone 2a این ترفند جدید فوق العاده را در آستین خود دارد.این می تواند تصاویر پس زمینه را با استفاده از هوش مصنوعی تولید کند.این ویژگی انحصاری آن را از سایر گوشی های Nothing متمایز می کند و به کاربران اجازه می دهد تصاویر پس زمینه منحصر به فرد خود را بدون زحمت ایجاد کنند.

Nothing Phone (2a) ویژگی های کلیدی

Nothing Phone (2a) نمونه دیگری از آن است.نمای پشتی عالی را حفظ می کند و به شما امکان می دهد به تمام سیم ها و پیچ های داخل آن نگاه کنید.اگرچه بدنه آن پلاستیکی است، اما به طرز شگفت انگیزی شبیه شیشه است اما گرد و غبار را جذب می کند.آی تی.تلفن (2a) بر روی یک سیستم عامل فوق العاده قابل تنظیم به نام Nothing OS 2 اجرا می شود.5 (آن.میتوانید با ویجتها، نمادها، و یک صفحه قفل فانتزی که با نمایشگر همیشه روشن عالی به نظر میرسد بازی کنید..

دوربین ها به خوبی چیده شده اند و ظاهری زیبا به پشت ربات میدهند.آنجا.به علاوه صفحه نمایش این 6 است.7 اینچی AMOLED منعطف که.مثلاً در زیر نور خورشید تا 1300 نیت و به طور معمول حدود 700 نیت میرسد، بنابراین.یکی از بهترین چیزها باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی است.ما بر این باوریم که برای افرادی که به دنبال یک گوشی میان رده مناسب هستند، مورد استقبال قرار خواهد گرفت.آی تی .ممکن است بهترین مطلق آنها نباشد، اما Nothing Phone (2a) آنها را ثابت می کند.

هیچ چیز تلفن (2a) قیمت و در دسترس بودن

در مقایسه با Nothing Phone 2، Phone (2a) مفاهیم جدیدی را معرفی می کند.اگرچه ممکن است زمان لازم باشد تا دستگاه به پتانسیل کامل خود برسد، این دستگاه به مسیرهای جالبی که این برند می تواند در آینده داشته باشد اشاره می کند.

شما.برای برنامه اقدام کنید و منتظر بمانید تا پذیرش بگیرید.هنگامی که شما هستید، آنها.متأسفانه، ایالات متحده تنها نسخه برتر را با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 349 دلار دریافت می کند..جاهای دیگر خوش شانس تر هستند، مدل پایه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و گزینه میانی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی..ارزان ترین نسخه از 319 پوند یا 329 یورو شروع می شود.همچنین بخوانید: هر چند وقت یکبار باید گوشی اندرویدی بخرید یا تعویض کنید.

تصویر زمینه تلفن جدید خود (2a) را بگیرید

اگر می خواهید طراحی منحصر به فرد و آینده نگرانه ای را به دستگاه خود اضافه کنید، این تصاویر پس زمینه منحصر به فرد Nothing Phone (2a) را با وضوح 4K از بالا دانلود کنید و نظر خود را در مورد آنها در نظرات زیر با ما در میان بگذارید..

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .