شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

ضبط صفحه نمایش بدون نیاز به هیچ نرم افزاری چگونه است؟

دسته بندی ها

ویندوز

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

ضبط صفحه نمایش بدون نیاز به هیچ نرم افزاری

ضبط صفحه نمایش بدون نیاز به هیچ نرم افزاری به این صورت که ویدیویی از صفحه نمایش خود با صدا در ویندوز 11/10 ضبط کنید.پس شروع کنید تا آموزش کامپیوتر را حرفه ای تر بیاموزید. آیا می خواهید به سرعت صفحه نمایش را در ویندوز 11 یا ویندوز 10 بدون هیچ نرم افزاری ضبط کنید؟ شما می توانید این کار را با کمک یک ابزار داخلی ویندوز به نام Xbox Game Bar انجام دهید . این آموزش یک راهنمای گام به گام ساده در مورد نحوه ضبط سریع صفحه و صدا در ویندوز 11/10 با استفاده از نوار بازی Xbox به شما نشان می دهد. نحوه ضبط صفحه نمایش در ویندوز 11/10 با نوار بازی Xbox نوار بازی ایکس باکس قادر به کارهای بسیار جذابی است، از جمله توانایی ضبط و ضبط صفحه یک برنامه، بازی، مرورگر یا هر چیزی که روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود (با صدا) و ذخیره آن به عنوان یک فایل ویدیویی MP4. بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.ضبط صفحه نمایش بدون نیاز به هیچ نرم افزاری  

  1. هنگام باز کردن برنامه ای که می خواهید ضبط کنید، کلید Windows + G راروی صفحه کلید خود فشار دهید تا همپوشانی نوار بازی Xbox ظاهر شود.
    • اگر در یک بازی هستید، باید یک پاپ آپ ببینید که می گوید " Do you want to open game bar?برای باز کردن نوار بازی، روی کادر "بله، این یک بازی است" کلیک کنید. این یک روش عادی برای تعیین اینکه آیا نوار بازی ایکس باکس را در یک بازی یا یک برنامه اجرا می کنید، است.
  2. در پنجره “Capture”معمولاً در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش شما ظاهر می شود، روی دکمه “start recording” (دکمه دایره) کلیک کنید تا ضبط صفحه شما شروع شود.start recording Xbox
  3. سپس یک پنجره تایمر ضبطباید ظاهر شود که نشان می دهد ضبط شروع شده و در حال انجام است. Xbox
  4. برای ادامه انجام کارهایتان در حین ضبط صفحه، کلیدهای Win+Gرا فشار دهید تا به طور موقت پوشش نوار بازی پنهان شود. توجه : ضبط، پوشش نوار بازی را در ویدیو ضبط نمی کند. بنابراین، لازم نیست نگران باشید که پوشش هر چیزی را که ضبط می کنید مسدود می کند.
  5. برای توقف ضبط، کلیدهای Win+Gرا فشار دهید تا نوار بازی دوباره ظاهر شود و سپس روی دکمه توقف ضبط (دکمه مربع) کلیک کنید. Xboxتوقف ضبط
  6. ویدیوی ضبط‌شده به‌صورت فایل MP4 به‌طور خودکار در پوشه « This PC > Videos > Captures» ذخیره می‌شود. Xbox Videos

خودشه! آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست، اینطور نیست؟ خوب، در زیر چند نکته جایزه وجود دارد که چگونه می توانید تنظیمات بیشتری را در مورد آن تغییر دهید. چگونه پوشه پیش فرض را تغییر دهیم که در آن نوار بازی ایکس باکس ویدیوهای ضبط شده، کلیپ های بازی و اسکرین شات ها را ذخیره می کند؟ برای تغییر مکان پوشه ذخیره پیش فرض، به This PC > Videosبروید . سپس، پوشه “ Captures ” را به هر جایی که می خواهید منتقل کنید (یا برش و جایگذاری کنید). نوار بازی همچنان به ذخیره ویدیوها و اسکرین شات های آینده در آن پوشه خاص ادامه می دهد، مهم نیست که آن را به کجا منتقل می کنید. چگونه تنظیمات "صوت برای ضبط" را تغییر دهیم تا میکروفون یا سایر منابع صوتی را شامل یا حذف کنیم؟ برای تغییر تنظیمات صوتی ضبط‌هایتان، کلیدهای Win+G را فشار دهید تا همپوشانی نوار بازی باز شود. در بالای همپوشانی، روی نماد تنظیمات (نماد چرخ دنده) کلیک کنید. در نوار کناری سمت چپ، روی Capturing کلیک کنید . از آنجا، می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید صدا را از بازی، میکروفون، برنامه‌ها یا سیستم اضافه کنید یا می‌خواهید همه آنها را در حین ضبط صفحه غیرفعال کنید. Xbox Capturing همچنین می توانید به سرعت با نوار بازی Xbox یک اسکرین شات بگیرید. Xboxاسکرین شات علاوه بر اینکه می‌توانید از صفحه‌نمایش خود فیلم بگیرید، نوار بازی ایکس‌باکس همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا با فشار دادن دکمه‌های Win + ALT + PrtScn به راحتی از صفحه خود عکس بگیرید . همچنین می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه « گرفتن اسکرین‌شات » (دکمه با دوربین) در نوار بازی Win+G Xbox به سرعت از صفحه‌نمایش عکس بگیرید . همه اسکرین شات های گرفته شده در همان پوشه "Captures" ذخیره می شوند.  

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .