شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

نحوه به روز رسانی Epic Games Launcher و بازی های آن در ویندوز

دسته بندی ها

ویندوز

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

علاوه بر اینکه خانه یکی از محبوب ترین بازی های سلطنتی نبرد است.با این حال، اگر با لانچر یا بازیهای آن مشکلی دارید، میتوانید لانچر Epic Games و بازیهای آن را بروزرسانی کنید.. Launcher ّبرای اموزش کامپیوتر میتوانید اموزش جادویی کامپیوتر را ببینید Launcher

پرتاب و بروزرسانی بازی ها هر زمان که بروزرسانی جدید در دسترس باشد.با این حال ، مواردی وجود دارد که پرتابگر انجام نمی دهد.اگر تعجب می کنید که چرا به پناهگاه رفته اید.با این حال، اگر یک بروزرسانی در دسترس است و راه انداز بهتنهایی بروز نمیشود، اجازه دهید نحوه بروزرسانی لانچر و بازیهای آن را همراه با برخی اصلاحات به شما نشان دهیم..

چگونه لانچر Epic Games را بررسی و بروز کنیم

همانطور که گفته شد، Epic Games Launcher به همراه بازی های خود ب وز رسانی خودکار می شود.با این حال، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که برنامه برنده شود.اگر Epic Games Launcher برای مدت طولانی در پس زمینه اجرا میشود، ممکن است لازم باشد برنامه را به اجبار ببندید، به خصوص اگر Launcher این کار را انجام ندهد..بنابراین مرحله 1: از اینجا، Epic Games را پیدا کرده و End task را در بالا انتخاب کنید.

مرحله 2 پس از خروج اجباری Epic Launcher را باز کنید.می توانید بررسی پرتاب را برای هرگونه بروزرسانی جدید مشاهده کنید.اگر به روز رسانی در دسترس باشد، به طور خودکار بروز می شود.

نحوه بروزرسانی Fortnite و سایر بازی ها در Launcher Games Epic

به غیر از لانچر، بازی های داخل لانچر Epic Games به تنهایی به روز می شوند.با این حال ، اگر آنها نمی دانند. مرحله 1: روی سه نقطه کنار بازی که میخواهید بهروزرسانی شود کلیک کنید و مدیریت را انتخاب کنید..

مرحله 2: در مرحله بعد، کلید برای بهروزرسانی خودکار را روشن کنید.

 

4 راه برای رفع به روز نشدن لانچر Epic Games

اگر هنوز هم می توانید

1.وضعیت Epic Games را بررسی کنید.

ممکن است به دلیل خطاهای Epic، به روز رسانی جدیدی را مشاهده نکنید.با استفاده از لینک زیر می توانید این موضوع را تایید کنید.اگر می گوید برخی از مسائل وجود دارد، آن را.وضعیت سرور Epic Games را بررسی کنید.

2.بررسی کنید که آیا سیستم شما با لانچر Epic Games سازگار است یا خیر.

حتی اگر بتوانید لانچر را نصب کنید، ممکن است با مشکلاتی از جمله به روز نشدن لانچر مواجه شوید.در آن صورت، آن را.

  • سیستم عامل: ویندوز 7 و بالاتر | .13 و بالاتر.
  • پردازنده: حداقل Intel Core 2 Duo یا AMD Athlon 2
  • حافظه: 2 گیگابایت
  • کارت گرافیک: حداقل DirectX 9.0C سازگار با GPU ؛ .
  • هارد دیسک: حداقل 1.5 گیگابایت.

3.Epic Games Launcher را به عنوان مدیر اجرا کنید.

هنگامی که برنامه ای را به عنوان مدیر اجرا می کنید، در اولویت قرار می گیرد و تمام منابع لازم بر این اساس تخصیص می یابد..پس از اجرای لانچر به عنوان سرپرست، لانچر را دوباره باز کنید و مراحل ذکر شده در بالا را برای به روز رسانی لانچر Epic Games و بازی های آن دنبال کنید. مرحله 1: بازی های Epic را در نوار جستجو جستجو کنید و کلیک کنید.

مرحله 2: برای تأیید روی Yes کلیک کنید.که.

4.لانچر Epic Games را دوباره نصب کنید.

فایلهای خاصی را میتوان با برنامه مرتبط کرد و از عملکرد صحیح برنامه جلوگیری کرد.در آن صورت، آن را.ابتدا، از خروج اجباری لانچر Epic Games اطمینان حاصل کنید و سپس: مرحله ۱: تنظیمات را باز کنید.

مرحله ۲: Epic Games Launcher را پیدا کنید و روی سه نقطه کنار آن کلیک کنید تا Uninstall را انتخاب کنید.

مرحله 3: برای تایید روی Uninstall کلیک کنید.

پس از حذف برنامه ، آن را از لینک زیر نصب کنید.با دنبال کردن مراحل ذکر شده در بالا، بررسی کنید که آیا می توانید برنامه را به روز کنید.

از تجربه بهتر لذت ببرید

اکنون که می دانید چگونه لانچر بازی های Epic را به روز کنید، می توانید از بهترین برنامه و تجربه بازی بهینه شده برای سیستم خود لذت ببرید..اگر پیشنهاد یا سؤال بیشتری دارید، در زیر نظر دهید.

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .