شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

نحوه تغییر نمایشگر پیش فرض PDF در ویندوز 11

دسته بندی ها

ویندوز

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

با بروزرسانیهای مکرر و ویژگی های جدید، مایکروسافت با نمایشگر پیشفرض PDF در مرورگر Edge میدرخشد.با این حال، در بهترین حالت متوسط \u200b\u200bاست و بسیاری یک برنامه PDF شخص ثالث مانند Adobe Acrobat یا Foxit را برای مشاهده و ویرایش فایل های PDF روی دسکتاپ ترجیح میدهند..شما لزوماً نیازی به باز کردن هر فایل PDF در نرم افزار دلخواه خود از منوی زمینه ندارید.شما به راحتی می توانید نمایشگر پیش فرض PDF را در ویندوز 11 تغییر دهید. ّبرای اموزش کامپیوتر میتوانید اموزش جادویی کامپیوتر را ببینید

هیچ کمبودی در پی دی اف خوان های توانمند در ویندوز وجود ندارد.میتوانید هر نرمافزاری را به عنوان گزینه پیشرو برای ویرایش فایلهای PDF خود مانند یک حرفهای انتخاب کنید.گاهی اوقات، ممکن است یک پی دی اف خوان خاص را نیز مشاهده کنید که برنامه مورد نظر شما را در ویندوز لغو می کند.با این وجود، می توانید از ترفندهای زیر برای برگرداندن تغییرات استفاده کنید.

1.نمایشگر پیش فرض PDF را با استفاده از برنامه تنظیمات ویندوز تغییر دهید.

تنظیمات پیش فرض در ویندوز 11 یک منوی اختصاصی برای بررسی برنامه های پیش فرض شما ارائه می دهد.می توانید از آن برای تغییر نمایشگر PDF در ویندوز استفاده کنید.برای ایجاد تغییرات مراحل زیر را دنبال کنید .مرحله 1: میانبر صفحه کلید Windows I را فشار دهید تا تنظیمات باز شود .مرحله 2: برنامه ها را از نوار کناری سمت چپ انتخاب کنید و از قسمت سمت راست برنامه های پیش فرض را انتخاب کنید..

مرحله 3: تایپ کنید.PDF در نوار جستجوی بالا.برنامه پیش فرض فعلی را انتخاب کنید.

مرحله 4: برنامه های پیشنهادی را بررسی کنید و به گزینه های بیشتر نگاه کنید.نمایشگر PDF مورد نظر خود را انتخاب کنید و Set Default را بزنید.

مرحله 5: می توانید برنامه انتخاب شده را تنظیم کنید تا انواع فایل های دیگر را باز کند.هر برنامه PDF reader را از لیست زیر باز کنید.

مرحله 6: انتخاب کنید.PDF از منوی زیر و یک نمایشگر PDF به انتخاب خود انتخاب کنید.

فایل اکسپلورر را در ویندوز راه اندازی کنید و نماد PDF reader پیش فرض خود را در زیر فایل های PDF خواهید دید.

2.نمایشگر پیش فرض PDF را در File Explorer تغییر دهید.

اگر نمیخواهید وارد تنظیمات شوید، میتوانید نمایشگر پیش فرض PDF را از منوی File Explorer نیز تغییر دهید..در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید .مرحله 1: میانبر صفحه کلید Windows E را برای راه اندازی File Explorer فشار دهید. مرحله 2: یک فایل  پی دی اف را پیدا کنید و روی آن کلیک راست کنید. مرحله 3: Open with را باز کرده و \.'.

مرحله 4: یک برنامه را برای باز کردن یک انتخاب کنید.فایل  پی دی اف و Always را انتخاب کنید.

File Explorer برای راهاندازی فایلهای  پی دی اف انتخاب شما را لغو میکند.

3.نمایشگر پیش فرض PDF را در کنترل پنل تغییر دهید.

همچنین می توانید از منوی کنترل پنل برای تغییر نمایشگر پیش فرض پی دی اف  در ویندوز استفاده کنید.اگرچه مایکروسافت با برنامه تنظیمات در ویندوز پیشرفت هایی داشته است، برخی از کاربران همچنان کنترل پنل قدیمی را برای ایجاد تغییرات ترجیح می دهند..اگر شما هم جزو آنها هستید، از مراحل زیر برای تغییر نمایشگرپی دی اف  پیش فرض در کنترل پنل استفاده کنید .مرحله 1: روی دکمه Windows کلیک کنید تا منوی Start باز شود، Control Panel را در کادر جستجو تایپ کنید و Enter را بزنید تا اجرا شود.. مرحله 2: برنامه ها را انتخاب کنید.

مرحله 3: برنامه های پیش فرض را انتخاب کنید.

مرحله ۴: همان منوی «برنامه های پیشفرض» را که در بالا توضیح داده شد باز میکند.می توانید همین مراحل را برای تغییر نمایشگر پیش فرض پی دی اف دنبال کنید.

چگونه ویندوز را از تغییر نمایشگر PDF پیش فرض خود جلوگیری کنیم

بسیاری از کاربران ویندوز از یک نمایشگر تصادفی پی دی اف شکایت کرده اند که نرم افزار ترجیحی آنها را برای باز کردن فایل های پی دی اف نادیده می گیرد.هنگامی که یک نمایشگر پی دی اف شخص ثالث را از وب نصب می کنید، ممکن است گزینه ای برای تنظیم آن به عنوان پیش فرض در رایانه شخصی مشاهده کنید..برای تغییر نمایشگر PDF و تکمیل نصب، باید علامت هر گزینه ای را بردارید.

Outlook PDF Attachments را در نمایشگر پیش فرض پی دی اف  باز کنید

کاربران Outlook با باز کردن فایله ای PDF در نرمافزار پیشف رض ویندوز مشکل داشتند.باید در تنظیمات Outlook تغییراتی ایجاد کنید و دوباره امتحان کنید. مرحله 1: روی دکمه Windows کلیک کنید تا منوی Start باز شود، Outlook را در کادر جستجو تایپ کنید و Enter را بزنید تا راه اندازی شود..سپس روی File در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

مرحله 2: گزینه ها را از نوار کناری سمت چپ انتخاب کنید.

مرحله 3: مرکز اعتماد را انتخاب کنید و تنظیمات مرکز اعتماد را باز کنید.

مرحله 4: Attachment Handling را انتخاب کرده و Attachment and Document Previewers را باز کنید.

مرحله 5: تیک کنار نرم افزار پی دی اف خود را فعال کرده و روی OK کلیک کنید.

مرحله 6: برای ذخیره تغییرات، OK را انتخاب کنید.از این پس، Outlook باید پیش نمایش فایل های  پی دی اف  را در نرم افزار پی دی اف انتخابی شما در ویندوز مشاهده کند.

PDF را به جای Google Chrome در Adobe Reader باز کنید

Google Chrome یک گزینه پیش فرض برای پیش نمایش فایل های دانلود شده در مرورگر دارد.اگر میخواهید فایلهای پی دی اف خود را در یک برنامه شخص ثالث مانند Adobe Reader یا Wondershare PDFelement باز کنید، تغییراتی را در تنظیمات Chrome اعمال کنید..پست ما را در مورد نحوه باز کردن فایل های PDF در Adobe Reader به جای Google Chrome بررسی کنید.

فایل های PDF خود را مانند یک حرفه ای مدیریت کنید

مشاهده و ویرایش فایل های پی دی اف در مایکروسافت اج می تواند تجربه ای دست و پا گیر باشد.از روش های بالا برای تنظیم برنامه مورد علاقه خود به عنوان نمایشگر PDF پیش فرض استفاده کنید.از کدام برنامه PDF در ویندوز استفاده می کنید؟ .

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .