شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

نحوه تغییر و استفاده از پیام های رد تماس در اندروید

دسته بندی ها

اندروید

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

تلفن Android شما گزینه ای برای رد تماس های دریافتی با پیام های پاسخ سریع ارائه می دهد.در حالی که این ویژگی مفید است، پیام های از پیش تعریف شده ممکن است تا حدودی عمومی باشند یا دقیقاً مطابق با تنظیمات برگزیده شما تنظیم نشده باشند. در این مقاله بخوانید تغییر و استفاده از پیام های رد تماس در اندرویدنحوه   ّبرای آموزش کامپیوتر میتوانید اموزش جادویی کامپیوتر را ببینید

ویرایش و استفاده از پیام های رد تماس در اندروید ساده است.می توانید انتخاب کنید که از لحن حرفه ای استفاده کنید یا پیام های خود را مختصر نگه دارید.تغییر و استفاده از پیام های رد تماس در اندرویدتغییر و استفاده از پیام های رد تماس در اندرویدنحوه

نحوه تغییر و استفاده از پیام های رد تماس در برنامه Google Phone

اکثر تلفن های اندرویدی دارای برنامه Google Phone هستند که گزینه ای برای افزودن پاسخهای سریع جدید یا حذف پاسخ های موجود را ندارد..با این حال، در چند مرحله آسان، میتوانید پاسخ های سریع از قبل موجود در برنامه Google Phone را ویرایش کنید. مرحله 1: برنامه تلفن را باز کنید، روی نماد منوی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید..

مرحله ۲: روی پاسخهای سریع ضربه بزنید.چهار پیام پیش فرض رد تماس را در صفحه زیر مشاهده خواهید کرد.

مرحله 3: روی پیامی که می خواهید ویرایش کنید ضربه بزنید، پیام مورد نظر خود را در کادر وارد کنید و برای ذخیره روی OK ضربه بزنید..این فرآیند را برای ویرایش هر چهار پاسخ سریع تکرار کنید.

یک بار شما.وقتی تماسی دریافت میکنید که میخواهید رد کنید، روی دکمه پیام ضربه بزنید و از بین پاسخ های سریع از پیش تعریفشده انتخاب کنید..

از طرف دیگر، می توانید تماس را با یک پیام سفارشی رد کنید.برای انجام این کار، را انتخاب کنید.

نحوه تغییر و استفاده از پیام های رد تماس در برنامه تلفن سامسونگ

برخلاف اکثر گوشی های اندرویدی، گوشی های گلکسی سامسونگ با اپلیکیشن شمارهگیر سامسونگ عرضه میشوند. .مرحله 1: برنامه Phone را در دستگاه Galaxy خود باز کنید.روی نماد منوی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

مرحله ۲: روی پیامهای رد سریع ضربه بزنید و پیامی را که میخواهید ویرایش کنید انتخاب کنید.

مرحله 3: متن دلخواه خود را در کادر وارد کنید.سپس، Save را بزنید.

 

مرحله 4: همچنین می توانید یک پیام جدید در بالا تایپ کنید و برای افزودن آن به لیست روی نماد مثبت ضربه بزنید..به همین ترتیب، برای حذف یک پیام از لیست، روی نماد منهای کنار آن ضربه بزنید.توجه: میتوانید تا شش پیام رد سریع را در برنامه تلفن سامسونگ اضافه کنید.تغییر و استفاده از پیام های رد تماس در اندرویدنحوه

هنگامی که پیام های رد سریع خود را تنظیم کردید، میتوانید هنگام رد تماس ورودی در تلفن Samsung Galaxy خود از آنها استفاده کنید..در صفحه تماس ورودی، برای دسترسی به پیامهای رد تماس، انگشت خود را از پایین به بالا بکشید و پیامی را که میخواهید ارسال کنید انتخاب کنید..تغییر و استفاده از پیام های رد تماس در اندروید

انتخاب کنید.این شما را به برنامه پیامها در تلفنتان میبرد و به شما امکان میدهد پاسخ خود را تایپ کرده و سپس آن را ارسال کنید.

پاداش: از یک برنامه شخص ثالث برای ارسال خودکار پیام برای تماس های بی پاسخ استفاده کنید

در حالی که پیام های رد تماس در اندروید وسیلهای برای تایید تماس گیرندگان در هنگام رد کردن تماسهای شان است، اما نیاز به مداخله دستی دارند..برای یک راه حل ساده تر، می توانید از یک برنامه شخص ثالث مانند Auto Message استفاده کنید.یکی از ویژگی های ممتاز آن امکان ارسال پیام خودکار به تماسگیرندگان را در زمانی که تماسهای آنها بدون پاسخ میماند را فراهم میکند.میتوانید برنامه را سفارشی کنید تا پاسخهای خودکار را برای هر تماس گیرنده یا بهطور انتخابی برای کسانی که در لیست مخاطبین شما هستند ارسال کند.پیام خودکار برای اندروید.

پرسشهای متداول درباره پیامهای رد تماس در Android

1. What languages can I use in call reject messages? می توانید از تمام زبان های پشتیبانی شده توسط تلفن هوشمند اندرویدی خود برای نوشتن پیام های رد تماس استفاده کنید.
2. Can I auto-reject calls from unknown callers? آره.میتوانید برنامه تلفن را در اندروید خود پیکربندی کنید تا بهطور خودکار تماسهای تماسگیرندگان ناشناس را رد کند.
3. Can I use emojis in my call reject messages? بله، میتوانید برای پیامهای رد تماس در اندروید خود ایموجی اضافه کنید.

ایجاد پاسخ های سفارشی

داشتن گزینه ای برای تغییر پیام های رد تماس به شما امکان می دهد آنها را با سبک ارتباطی شخصی خود تنظیم کنید.بنابراین، به جای استفاده از پیام های پیش فرض ارائه شده توسط گوشی اندرویدی خود، از این قابلیت برای ایجاد پیام های شخصی سازی شده استفاده کنید.امیدواریم مقاله بالا برای تغییر و استفاده از پیام های رد تماس در اندروید مفید باشد

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .