شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

نحوه پیگیری مراحل در آیفون و اندروید

دسته بندی ها

ios

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

پیاده روی ساده ترین راه برای فعال و سالم ماندن در بین تمام تمرینات است.اگر برای حفظ انگیزه برای پیاده روی روزانه تلاش می کنید، می توانید از تلفن هوشمند خود کمک بگیرید.تلفن اندروید یا آیفون شما می تواند به شما در پیگیری مراحل روزانه کمک کند. . در این مقاله بخوانید پیگیری مراحل در آیفون و اندروید ّبرای آموزش کامپیوتر میتوانید اموزش جادویی کامپیوتر را ببینید

امروزه بیشتر گوشی های هوشمند دارای سنسوری برای ردیابی مراحل هستند، بنابراین این کار را انجام نمی دهید.

اما ابتدا، ردیابی مراحل را روشن کنید

قبل از اینکه یاد بگیریم مراحل را در آیفون و اندروید ردیابی کنیم، اجازه دهید

Motion را فعال کنید

مرحله 1: اگر این کار را انجام نمی دهید، Apple Health را نصب کنید.سپس، برنامه Settings را باز کرده و روی Privacy ضربه بزنید.دریافت Apple Health مرحله 2: به پایین بروید و روی Motion ضربه بزنید.

مرحله 3: ضامن برای Fitness Tracking را روشن کنید و ضامن برای Health را فعال کنید.

به Google Fit در اندروید مجوز بدهید

مرحله ۱: Google Fit را نصب کنید.پس از اتمام، برنامه تنظیمات را اجرا کنید و روی Apps ضربه بزنید.Google Fit را دریافت کنید مرحله 2: به پایین بروید و روی Fit ضربه بزنید.

مرحله 3: روی Permissions ضربه بزنید. مرحله 4: اکنون روی فعالیت بدنی ضربه بزنید.

مرحله 5: روی Allow، و آن ضربه بزنید.

نحوه پیگیری مراحل در آیفون و اندروید

اکنون که می دانیم چگونه ردیابی مراحل را فعال کنیم، اجازه دهید.ه.، مراحل را با گوشی هوشمند اندرویدی یا آیفون خود ردیابی کنید.فرآیند انجام این کار بدون دردسر است.اجازه دهید. مرحله 1: گوشی هوشمند آیفون یا اندروید خود را در جیب کمری یا باسن خود قرار دهید.نکته: اگر انجام نمی دهید.با این حال، توجه داشته باشید که دقت کیف دستی یا جیب پیراهن کمی کمتر از یک جیب در سطح کمر است..

مرحله 2: اکنون، راه بروید.و تلفن شما به طور خودکار قدم های شما را می شمارد.توجه: شما نمی.تلفن شما به طور خودکار این کار را انجام می دهد.

چگونه تعداد قدم های خود را مشاهده کنیم

رسیدن به هدف روزانه می تواند به شما در دستیابی به یک سبک زندگی سالم کمک کند.در هر دو اندروید و iOS، می توانید به راحتی مراحل خود را مشاهده کنید.

در آیفون

مرحله 1: برنامه Apple Health را در آیفون خود اجرا کنید و از پایین به تب Browse بروید مرحله 2: روی Activity از دستههای Health ضربه بزنید.

مرحله 3: در اینجا، به روز فعلی خود نگاه کنید.برای دانستن بیشتر در مورد تعداد قدم های خود، روی Steps ضربه بزنید .مرحله 4: اکنون با ضربه زدن روی D، W، M، 6M، و Y، تعداد گام های خود را برای روز، هفته، ماه و غیره مشاهده کنید..

مراحل مشاهده کمی طولانی است. . مرحله 5: برنامه Apple Health را باز کنید، به تب Summary بروید و روی Edit در زیر عکس نمایه خود ضربه بزنید .مرحله 6: روی ستاره کنار Steps ضربه بزنید تا انتخاب شود.

مرحله 7: روی Done ضربه بزنید.مرحله 8: اکنون، با ضربه زدن روی آن، تعداد گام های روزانه خود را از برگه Summary مشاهده کنید..

همچنین بخوانید: نحوه رفع عدم ردیابی مراحل برنامه Health در آیفون

در اندروید

مرحله 1: وقتی برنامه Google Fit را باز می کنید، مراحل را با اعداد آبی در صفحه اصلی نشان می دهد.علاوه بر این، می توانید برای مشاهده جزئیات، روی Steps ضربه بزنید. مرحله 2: روی روز، هفته یا ماه ضربه بزنید تا تعداد گام های خود را بر اساس خواسته خود مشاهده کنید.

همچنین بخوانید: نحوه رفع ردیابی مراحل برنامه Google Fit

یک هدف قدم روزانه تعیین کنید

اگر شما.هر زمان که به این هدف روزانه دست یابید، به شما اطلاع داده می شود و به شما انگیزه می دهد که ادامه دهید.شما همچنین می توانید هدف را سفارشی کنید.اینجا.

در آیفون

آیفون ها انجام می دهند.در عوض، میتوانید کالری هایی را که میخواهید روزانه بسوزانید تغییر دهید یا تنظیم کنید.هرچه قدم های بیشتری بردارید، کالری بیشتری می سوزانید.و مرحله 1: برنامه Fitness را در آیفون خود نصب و باز کنید.اکنون روی عکس نمایه خود ضربه بزنید.دریافت Apple Fitness مرحله 2: روی Change Move Goal ضربه بزنید.

مرحله 3: روی یا ضربه بزنید.مرحله 4: پس از انجام، روی Change Move Goal ضربه بزنید

در اندروید

مرحله 1: برنامه Google Fit را راه اندازی کنید و روی تب Profile ضربه بزنید. مرحله 2: روی Steps در بخش اهداف فعالیت ضربه بزنید.

مرحله 3: روی یا ضربه بزنید.مرحله 4: پس از انجام، روی تنظیم هدف ضربه بزنید.

آیا ردیابی مرحله در آیفون و اندروید دقیق است

دقت ردیابی گام در آیفون یا اندروید شما بهتر است اما بهترین نیست.آنها می توانند بیشتر یا کمتر از مراحل واقعی مطالعه کنند یا بخوانند.اما این.معمولاً بسته به عوامل مختلف، 70-90٪ نتایج دقیق ارائه می دهند.با این حال، می توانید به آنها در یک شکل گرد اعتماد کنید.اما بله، آنجاست.ه.، باید منتظر بمانید تا مراحل خود را بلافاصله پس از پیاده روی بررسی کنید.معمولاً مدتی طول می کشد تا مراحل فعلی در برنامه Google Fit یا Apple Health منعکس شود.توجه: اگر به جای پیاده روی بدوید، ردیابی مراحل در تلفن Android یا iPhone شما دقت کمتری خواهد داشت.

مراحل را دنبال کنید و تناسب اندام پیدا کنید

از این رو، باید اغلب بلند شوید و راه بروید.علی رغم تلفنی که در جیب دارید، مراقب سلامتی خود باشید، هدف تعیین کنید و برای تناسب اندام تر حرکت کنید.. امیدواریم مطالب بالا پیگیری مراحل در آیفون و اندروید برایتان مفید باشند

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .