شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

چگونه نماد سطل بازیافت را در ویندوز 11 مخفی یا حذف کنیم

دسته بندی ها

ویندوز

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

سطل بازیافت مانند یک سطل زباله دیجیتال در رایانه شما است.شما فایل ها و پوشه های ناخواسته را در آنجا پرتاب میکنید، چه دیگر به آنها نیاز نداشته باشید و چه بخواهید آنها را مخفی نگه دارید..اما گاهی اوقات، حتی زباله ها می توانند توجه را جلب کنند.در این مقاله ما.میخوانید نحوه حذف یا مخفی سطل زباله ویندوز11 را میخوانید   ّبرای آموزش کامپیوتر میتوانید اموزش جادویی کامپیوتر را ببینید

اغلب می توانید دسکتاپ خود را برای مطابقت با ترجیحات خود سفارشی کنید و فضای کاری خود را سازماندهی کنید.چه می خواهید دسکتاپ ساده تری داشته باشید و چه نیاز به صرفه جویی در فضا دارید، حذف نماد سطل بازیافت می تواند تجربه شخصی تری را به شما ارائه دهد حذف یا مخفی سطل زباله ویندوز11 را میخوانید  

روش 1: نماد سطل بازیافت را از طریق تنظیمات مخفی کنید

برنامه تنظیمات دروازه ای برای گزینه های مختلف سفارشی سازی در دستگاه ویندوز شما است.از جمله این ویژگی ها می توان به حذف سطل بازیافت از پنجره دسکتاپ اشاره کرد.برخلاف نسخه قبلی خود در ویندوز 11، مایکروسافت تنظیمات را دوباره سازماندهی کرده است، که می تواند مکان یابی آنها را در ابتدا تا حدودی چالش برانگیز کند..با این وجود، میتوانید با دنبال کردن این مراحل آن را پیدا کنید: مرحله 1: با فشار دادن Windows I روی صفحه کلید، برنامه تنظیمات را راه اندازی کنید..همچنین بخوانید: نحوه باز کردن برنامه تنظیمات در ویندوز 11 مرحله 2: به تب Personalization بروید و Themes را انتخاب کنید.

مرحله 3: روی Desktop icon settings کلیک کنید.

مرحله 4: تیک کادر سطل بازیافت را بردارید و روی Apply و سپس OK کلیک کنید.

روش 2: آیکون سطل بازیافت را با استفاده از Run حذف کنید

جعبه Run در ویندوز ابزاری مفید برای دسترسی آسان به قسمت های مختلف رایانه است.می توانید از آن برای باز کردن برنامه ها، تغییر تنظیمات با تایپ کردن دستورات خاص و موارد دیگر استفاده کنید.با دنبال کردن مراحل زیر، می توانید میانبر سطل بازیافت را حذف کنید: مرحله 1: Windows R را روی صفحه کلید خود فشار دهید تا کادر Run باز شود..دستور زیر را تایپ کرده و Enter را فشار دهید.

مرحله 2: کادر کنار سطل بازیافت را حذف کنید، روی Apply کلیک کنید و OK را فشار دهید.

همچنین بخوانید: چگونه می توان سطل بازیافت را در ویندوز خالی نکرد

روش 3: تغییر مقادیر رجیستری برای حذف نماد سطل بازیافت

رجیستری ویندوز مانند یک فضای ذخیره سازی بزرگ و سازمان یافته است که کامپیوتر تنظیمات حیاتی را در آن نگه می دارد.این پوشه دارای پوشه هایی به نام کلید است و در داخل آنها تنظیماتی به نام مقادیر وجود دارد که موارد مختلف را در رایانه شما کنترل می کند.اینجا.در پنجره پاپ آپ، Yes را انتخاب کنید.همچنین بخوانید: چگونه ویرایشگر رجیستری را در ویندوز 11 باز کنیم.

مرحله 1: مسیر زیر را در نوار آدرس پنجره ویرایشگر رجیستری قرار دهید و Enter را بزنید.

مرحله 3: روی NewStartPanel کلیک راست کرده، New را انتخاب کرده و انتخاب کنید.

مرحله 4: نام رجیستری جدید را به صورت زیر تغییر دهید:

مرحله 5: روی فایل دوبار کلیک کنید و Value data را به صورت 1 تنظیم کنید.با فشار دادن OK تغییرات را ذخیره کنید.

مرحله 6: اکنون، روی ClasicStartMenu کلیک راست کرده، New را انتخاب کرده و انتخاب کنید.

مرحله 7: نام فایل DWORD جدید را به این صورت تغییر دهید:

مرحله 8: فایل را با دوبار کلیک کردن روی آن باز کنید و مقدار آن را در کنار Value data به صورت 1 تنظیم کنید.برای ذخیره تغییرات روی OK کلیک کنید.

مرحله 9: در نهایت دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید تا تغییرات اعمال شود.

روش 4: پنهان کردن تمام نمادهای دسکتاپ

پنهان کردن تمام آیکون های برنامه دسکتاپ یک راه ساده برای دستیابی به محیطی بدون درهم و برهم است.علاوه بر این، انجام این کار به منظور حذف سطل بازیافت از دسکتاپ نیز انجام می شود.اگرچه ممکن است سریع ترین روش برای انجام این کار نباشد، اما می تواند تمرکز شما را افزایش داده و زیبایی فضای کاری شما را بهبود بخشد.مراحل زیر را برای مخفی کردن تمام نمادها در پنجره دسکتاپ خود دنبال کنید: مرحله 1: روی یک فضای خالی در صفحه دسکتاپ خود کلیک راست کنید. مرحله 2: نشانگر را روی View در منوی زمینه نگه دارید. مرحله 3: تیک گزینه Show desktop icons را بردارید.

امتیاز: نحوه دسترسی به فایل های بازیافت پنهان

 

روش 1: استفاده از منوی استارت

منوی Start را به عنوان مرکز مرکزی برای پیمایش رایانه ویندوزی خود در نظر بگیرید.میتوانید برنامه ها را راه اندازی کنید، حذف یا مخفی سطل زباله ویندوز11 را میخوانید   مرحله 1 تنظیمات مهم دسترسی پیدا کنید و ابزارهای مخفی مانند سطل بازیافت را پیدا کنید. مرحله 2 : Recycle Bin را در کادر جستجو تایپ کنید و روی Open کلیک کنید.

روش 2: از فایل اکسپلورر

File Explorer یک برنامه مدیریت فایل مبتنی بر رابط کاربری گرافیکی (GUI) در ویندوز است.این امکان را به شما می دهد تا کارهای مختلف مرتبط با فایل مانند کپی، انتقال، حذف و سازماندهی فایل ها و پوشه ها را انجام دهید..علاوه بر این، میتوانید از آن برای بررسی فایلهای مخفی Recycle Bin با استفاده از مراحل زیر استفاده کنید: مرحله 1: کلیدهای Windows S را فشار دهید، File Explorer را تایپ کنید و روی Open کلیک کنید..

مرحله 2: در نوار آدرس، Recycle Bin را بنویسید و Enter را فشار دهید.

 

روش 3: استفاده از Run Box

دستورالعمل های ساده زیر را برای دسترسی به فایل های مخفی Recycle Bin دنبال کنید: مرحله 1: کلیدهای Windows R را فشار دهید و کادر Run را اجرا کنید. مرحله 2: دستور زیر را در کادر تایپ کرده و Enter را فشار دهید.

سطل بازیافت مخفی

آیکونهای دسکتاپ مانند پیوندهای سریع به برنامه ها، فایلها، پوشه ها و تنظیمات هستند که باز کردن برنامه ها یا تنظیم آسان تنظیمات را راحت میکنند..سیستم های ویندوز با آیکون های پیشفرض روی دسکتاپ، مانند سطل بازیافت، عرضه میشوند.امیدواریم مقاله بالا به شما کمک کرده باشد که یاد بگیرید چگونهحذف یا مخفی سطل زباله ویندوز11 را کنید. .

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .