شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

چگونه وب واتس اپ را با رمز عبور ایمن کنیم؟

دسته بندی ها

واتساپ

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

واتس اپ به بخشی جدایی ناپذیر از تعاملات روزانه ما تبدیل شده است.معرفی واتس اپ وب به کاربران این امکان را داد که به طور یکپارچه بین تلفن و رایانه جابجا شوند.با این حال، بر خلاف برنامه تلفن همراه WhatsApp، وب واتس اپ شما.برای غلبه بر این موضوع، در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه وب واتس اپ را با رمز عبور ایمن کنید. ّبرای آموزش کامپیوتر میتوانید اموزش جادویی کامپیوتر را ببینید

اما آیا ارزش گذاشتن رمز عبور در واتس اپ وب را دارد؟ .با تنظیم رمز عبور برای حساب وب واتس اپ خود، مانعی قوی در برابر دسترسی غیرمجاز ایجاد می کنید و اطمینان حاصل می کنید که مکالمات خصوصی شما خصوصی باقی می مانند..اما قبل از شروع، اجازه دهید.

نکاتی که قبل از قرار دادن رمز عبور در واتس اپ وب باید بدانید

ایمن کردن وب واتس اپ خود با رمز عبور یک تمرین خوب برای محافظت از مکالمات و اطلاعات شخصی شما است.با این حال، قبل از ادامه مراحل، موارد زیر را در نظر بگیرید:.

  • اطمینان حاصل کنید که از آخرین نسخه WhatsApp در دستگاه تلفن همراه و رایانه خود استفاده می کنید.
  • امنیت وب واتس اپ شما ارتباط تنگاتنگی با امنیت دستگاه تلفن همراه شما دارد.تلفن خود را با یک پین قوی، رمز عبور یا احراز هویت بیومتریک قفل نگه دارید تا از دسترسی غیرمجاز جلوگیری کنید..
  • هنگام تنظیم رمز عبور برای واتس اپ وب، یک رمز عبور قوی و منحصر به فرد انتخاب کنید.از استفاده از رمزهای عبور آسان مانند.
  • دان.
  • واتس اپ قابلیتی را برای مشاهده جلسات فعال در حساب شما فراهم می کند.لیست جلسات فعال را در تنظیمات WhatsApp خود به صورت دوره ای بررسی کنید تا مطمئن شوید دستگاه های غیرمجاز متصل نیستند.اگر مشکوک به دسترسی غیرمجاز هستید، از این ویژگی برای خروج از همه دستگاهها بهجز دستگاهی که خودتان هستید استفاده کنید.

با پیروی از این دستورالعمل ها، می توانید امنیت وب واتس اپ خود را افزایش دهید و خطر دسترسی غیرمجاز به مکالمات و اطلاعات شخصی خود را به حداقل برسانید..

چگونه وب واتس اپ را بدون پسوند قفل کنیم

تنظیم رمز عبور در وب WhatsApp شما ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما ساده است.مراحل زیر را دنبال کنید. مرحله 1: وب WhatsApp را در مرورگر دلخواه خود در رایانه Windows یا Mac خود باز کنید.به واتساپ وب بروید مرحله 2: اکنون روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای لیست چت خود کلیک کنید.

مرحله 3: تنظیمات را انتخاب کنید.

مرحله 4: در قسمت تنظیمات، به حریم خصوصی بروید.

مرحله 5: به پایین بروید و روی قفل صفحه کلیک کنید.

مرحله 6: کادر کنار قفل صفحه را علامت بزنید.

مرحله 7: در پاپ آپ \.توجه: مطمئن شوید که رمز عبور دارای حداقل 6 کاراکتر با ترکیبی از حروف، اعداد و علائم نگارشی باشد..

مرحله 8: پس از تنظیم رمز عبور، زمانی را تعیین کنید تا صفحه نمایش قفل شود.به طور پیشفرض، واتساپ پیشنهاد میکند تایمر را روی «پس از ۱۵ دقیقه» تنظیم کنید.توجه: وقتی صفحه شما قفل است، اعلان ها ظاهر نمیشوند.

مرحله 9: پس از تنظیم زمان، روی فلش عقب کلیک کنید و به چت ها بازگردید.

خودشه.شما با موفقیت یک قفل را در وب WhatsApp خود تنظیم کردید.اگر می خواهید عملکرد قفل را آزمایش کنید، به آن زمان بدهید تا در زمان تعیین شده شما به طور خودکار قفل شود.اگر نمیخواهید منتظر بمانید، مراحل زیر را ادامه دهید. مرحله 10: برای بررسی عملکرد قفل، روی نماد سه نقطه از بخش چت خود کلیک کنید.

مرحله 11: روی صفحه قفل کلیک کنید.

شما بروید.شما از وب واتس اپ قفل خواهید شد.اکنون برای باز کردن قفل، رمز عبوری را که در حین نصب تنظیم کرده بودید تایپ کرده و Enter را بزنید.اگر رمز عبور وب واتس اپ خود را فراموش کنید چه؟ .

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید چگونه وب واتس اپ را بازیابی کنید

اگر متوجه شدید که در واتس اپ قفل شده اید و مطمئن نیستید که چگونه به چت های خود در واتس اپ وب دسترسی پیدا کنید، چه کاری باید انجام دهید؟ .خوب، واتس اپ این کار را می کند.بیایید به صورت گام به گام درک کنیم. مرحله 1: از صفحه قفل صفحه، روی دکمه خروج از سیستم در پایین کلیک کنید.

شما از وب واتس اپ خارج خواهید شد.اکنون، زمان پیوند مجدد آن است. مرحله 2: واتس اپ را در دستگاه Android یا iOS خود راه اندازی کنید.روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

مرحله 3: از منوی کشویی، روی دستگاه های مرتبط ضربه بزنید.در زیر صفحه دستگاه های مرتبط، روی دکمه «پیوند یک دستگاه» ضربه بزنید.

اگر احراز هویت دو مرحلهای را در واتساپ خود تنظیم کردهاید، باید زمانی که از شما خواسته شد این اقدام را احراز هویت کنید.. مرحله 4: در صفحه اسکن کد QR، کد QR نمایش داده شده روی دسکتاپ خود را اسکن کنید (صفحه وب واتساپ).

 

هنگامی که اسکن شما با موفقیت انجام شد، به وب واتس اپ خود وارد خواهید شد.

نحوه حذف قفل صفحه در واتس اپ وب

حذف قفل صفحه وب واتس اپ نسبتاً ساده است، اما چت های واتس اپ شما را نیز در معرض دید هر کسی که به دسکتاپ شما دسترسی دارد، نشان می دهد، به خصوص زمانی که یک سیستم چند کاربره باشد..با قفل صفحه، واتس اپ تنها به ویندوز یا مک متکی نیست.توجه: ما فرض می کنیم که شما قبلاً رمز قفل صفحه را تنظیم کرده اید و به وب واتس اپ خود دسترسی دارید.به واتساپ وب بروید مرحله 1: اکنون روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای لیست چت خود کلیک کنید.

مرحله 2: از منوی کشویی، تنظیمات را انتخاب کنید.

مرحله 3: در قسمت تنظیمات، به حریم خصوصی بروید.

مرحله 4: به پایین بروید و روی قفل صفحه کلیک کنید.

مرحله 5: علامت کادر کنار قفل صفحه را بردارید.

مرحله 6: در پاپ آپ «رمز عبور موجود را وارد کنید»، رمز عبور تعیین شده خود را وارد کنید، Enter را بزنید یا OK را کلیک کنید..

شما آن را دارید.شما با موفقیت قفل صفحه را از وب WhatsApp خود خاموش کردید.از این پس، چت های واتس اپ شما متکی به رمز ورود ویندوز یا مک شما خواهد بود.

آیا می توانم واتس اپ را با اثر انگشت یا شناسه چهره خود قفل کنم؟

بله، واتساپ گزینه قفل کردن برنامه را با استفاده از اثر انگشت یا Face ID در دستگاه های پشتیبانیشده ارائه میدهد.این ویژگی یک لایه امنیتی اضافی به پیام ها و رسانهه ای WhatsApp شما اضافه میکند.به علاوه، میتوانید گپهای فردی را قفل کنید یا گپ واتساپ خود را طوری تنظیم کنید که پس از یک دوره مشخص ناپدید شود تا یک مکالمه ایمن شود..

سوالات متداول در مورد ایمن سازی وب واتس اپ با رمز عبور

1. Can I log out of WhatsApp Web remotely ? بله، می توانید از راه دور از طریق تلفن خود از واتس اپ وب خارج شوید.به تنظیمات دستگاه های مرتبط دستگاه را انتخاب کنید خروج از سیستم را انتخاب کنید.
2. Is WhatsApp web secure for sensitive conversations ? در حالی که وب واتس اپ به طور کلی ایمن است، پیروی از بهترین شیوه های امنیتی مانند فعال کردن تأیید دو مرحله ای و ایمن کردن تلفن شما بسیار مهم است..برای امنیت بیشتر، هنگام ورود به واتس اپ، رایانه خود را بدون نظارت رها نکنید.

وب واتس اپ را قفل کنید

با افزایش نگرانیها در مورد حفظ حریم خصوصی آنلاین، دانستن چگونگی ایمن کردن وب واتساپ با قفل رمز عبور، دفاعی حیاتی در برابر دسترسی غیرمجاز میافزاید..همچنین ممکن است بخواهید بخوانید چرا وب واتس اپ کار نمی کند.

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .