شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

نحوه اشتراک گذاری بازی ها در Steam با دوستان و خانواده

دسته بندی ها

ویندوز

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

آیا تا به حال به کتابخانه عظیم Steam خود خیره شده اید و آرزو می کنید که بتوانید شادی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید؟ نحوه اشتراک گذاری بازی ها در Steam با دوستان و خانواده را در مقاله زیر مشاهده فرمایید ّبرای اموزش کامپیوتر میتوانید اموزش جادویی کامپیوتر را ببینید

شما فقط می توانید از حساب های وارد شده به برنامه Steam در رایانه خود به بازی ها دسترسی داشته باشید.

Steam Guard را به عنوان پیش نیاز فعال کنید

Steam Guard به عنوان یک لایه امنیتی اضافی برای حساب Steam شما عمل می کند و مرحله دوم مهمی را فراتر از نام کاربری و رمز عبور شما اضافه می کند..در حالی که Steam Guard به طور پیش فرض فعال است، اگر آن را غیرفعال کرده باشید یا نباشید.در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی نام کاربری خود کلیک کرده و انتخاب کنید.

مرحله 2: در تب جزئیات حساب، به پایین بروید و بخش امنیت حساب را پیدا کنید.اکنون Manage Steam Guard را انتخاب کنید.

مرحله 3: در نهایت، Steam Guard را با انتخاب یکی از موارد زیر فعال کنید:

  • کدهای Steam Guard را از برنامه Steam در گوشی من دریافت کنید
  • کدهای Steam Guard را از طریق ایمیل دریافت کنید (لازم است دوباره وارد شوید)

قبل از کاوش عمیقتر و کسب اطلاعات بیشتر درباره فعال کردن اشتراکگذاری خانوادگی در Steam، به یاد داشته باشید که فقط میتوانید بازیها را از طریق Family Sharing با حسابهایی که در حال حاضر در دستگاه خود وارد شدهاید به اشتراک بگذارید یا قرض بگیرید..همچنین بخوانید: نحوه دانلود و استفاده از Steam در ویندوز.

نحوه اشتراک گذاری بازی ها در Steam با دوستان و خانواده

اشتراک گذاری بازی ها در Steam را ببینید مرحله 1: برنامه Steam را باز کنید.روی Steam در نوار ناوبری کلیک کنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

مرحله 2: به تب Family بروید.فعال کردن.اکنون میتوانید دوستان خود را در بخش حسابهای واجد شرایط پیدا کنید .مرحله 3: سوئیچ کنار دوستی را که میخواهید بازی ها را با او به اشتراک بگذارید، روشن کنید.

پس از فعال شدن سوئیچ، دوست شما می تواند بازی های مشترک را ببیند.علاوه بر این، به دلیل محدودیت های مجوز، نمیتوان همه بازی ها را به اشتراک گذاشت.همچنین بخوانید: نحوه رفع عدم اتصال Steam به اینترنت در ویندوز.

نحوه درخواست کتابخانه مشترک از دوستان و خانواده

Steam به شما این امکان را می دهد که دوستان خود را بررسی کنید و اقدامات آنها را چه آنلاین و چه آفلاین مشاهده کنید. مرحله 1: به تب Library بروید و بازی مورد نظر خود را در سمت چپ صفحه پیدا کنید.روی بازی کلیک راست کرده و Play را انتخاب کنید.

مرحله 2 روی آن کلیک کنید و پس از نمایان شدن پنجره تایید، گزینه Request Access را بزنید.مالک ایمیلی حاوی پیوندی برای تأیید درخواست شما دریافت می کند.آنها می توانند روی پیوند کلیک کنند تا به شما اجازه دهند بازی خود را انجام دهید.پس از تایید مالک، می توانید بازی را نصب و اجرا کنید.همچنین بخوانید: نحوه اجرای بازی های Steam در اندروید و iOS.

چگونه اشتراک گذاری بازی ها را در استیم متوقف کنیم

اگر دیگر نمی خواهید کتابخانه بازی خود را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید، .مرحله 1: برنامه Steam را باز کنید.در منوی بالا به Steam بروید و روی تنظیمات کلیک کنید.

مرحله ۲: از سمت چپ پنجره، Family را انتخاب کنید.در سمت راست پنجره، روی دکمه مدیریت در کنار اشتراک گذاری کتابخانه خانوادگی کلیک کنید.

مرحله 3: دوست خود را پیدا کنید.

تبریک می گویم! .همچنین بخوانید: نحوه رفع باز نشدن یا خراب نشدن Steam در ویندوز.

مزایای استفاده از کتابخانه مشترک استیم

اشتراک گذاری بازی ها در استیم با دوستان و خانواده دارای مزایای متعددی است.در اینجا برخی از این مزایا وجود دارد:.

  • صرفه جویی در هزینه: این ویژگی به شما امکان می دهد تا کتابخانه بازی خود را با حداکثر پنج عضو خانواده به اشتراک بگذارید.این می تواند منجر به صرفه جویی قابل توجهی در هزینه شود، زیرا چندین نفر می توانند از بازی های مختلف بدون خرید نسخه های جداگانه لذت ببرند.
  • تنوع بازی: شما می توانید به طیف وسیع تری از بازی ها دسترسی داشته باشید زیرا هر شرکت کننده می تواند مجموعه خود را به استخر مشترک بیاورد و گزینه های بازی بیشتری را برای همه فراهم کند..
  • تعامل اجتماعی: اشتراکگذاری بازیها همچنین تجربه چند نفره را تسهیل میکند و دوستان و خانواده را قادر میسازد تا با هم بازی کنند.این امر باعث تقویت تعامل اجتماعی، کار تیمی و رقابت دوستانه می شود.
  • دستاوردها و پیشرفت های مشترک: وقتی با دوستان و خانواده بازی میکنید، میتوانید دستاوردها و پیشرفت ها را با هم مقایسه کنید و حس جامعه و تجربیات مشترک ایجاد کنید..
  • آزمایش قبل از خرید: اشتراک گذاری بازی به افراد این امکان را می دهد که یک بازی را قبل از خرید آن امتحان کنند.این می تواند به ویژه در تعیین اینکه آیا یک بازی برای یک بازی مناسب است مفید باشد.

سوالات متداول

1. How many people can play the Steam shared games at once ? فقط یک نفر می تواند یک بازی مشترک را در یک زمان انجام دهد، حتی اگر مالک بخواهد بازی کند.
2. What happens if the owner is playing the shared game on Steam ? اگر مالک بخواهد یک بازی مشترک انجام دهد، شما.
3. Can I access DLC and save files on Steam ? بله تو.
4. Can I buy games while playing from a shared library on Steam ? بله، اما آنها به کتابخانه شما اضافه می شوند، نه مالک.

کتابخانه Steam را به اشتراک بگذارید

امیدواریم مقاله بالا به شما کمک کرده باشد که یاد بگیرید چگونه بازیها را در Steam با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید.

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .