
-
9 روش برتر برای رفع کار نکردن Outlook Quick Print در ویندوز 11
06 / مرداد / 1403 -
8 بهترین راه برای رفع کد خطای 30 Printer Not Activated در ویندوز
06 / مرداد / 1403 -
بهترین 6 راه حل زمانی که چراغ Caps Lock ویندوز 11 کار نمی کند
06 / مرداد / 1403 -
5 راه حل برتر برای صفحه سبز مرگ ویندوز 11
06 / مرداد / 1403 -
8 نرم افزار برتر مانیتور و کنترل دمای ویندوز
06 / مرداد / 1403 -
7 راه حل برتر برای ‘Steam Friend List Black Screen’ در ویندوز 11
06 / مرداد / 1403
چگونه جلسات "Zoom" را به "Outlook Calendar" و "Google Calendar" اضافه کنیم
دسته بندی ها
ویندوزنویسنده
amirhamzhتاریخ انتشار
28 / مهر / 1403زمان مورد نیاز برای مطالعه
10 دقیقهچگونه جلسات "Zoom" را به "Google Calendar" اضافه کنیم
آسانترین راه استفاده از "Zoom for Google Workspace" افزونه "Google calendar" است. ما در ادامه فرآیند را به شما نشان خواهیم داد.
مرحله 1: "Google Calendar" را در مرورگرتان باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.
مرحله 2: روی آیکون "Settings" در بالا سمت راست کلیک کنید > روی "Get add-ons" کلیک کنید.
مرحله 3: "Zoom for Google Workspace" را جستجو کنید و بر روی افزونه کلیک کنید.
برای یادگیری رایگان آموزش کامپیوتر می توانید به مقاله آموزش کامپیوتر مراجعه کنید.
مرحله 4: روی Install کلیک کنید و مطمئن شوید که گزینهها را برای دادن دسترسی Zoom به تقویم خود کلیک کردهاید.
مرحله 5: مرورگر تقویم را Refresh کنید > روی آیکون Zoom در سمت راست کلیک کنید > روی Sign in کلیک کنید > اطلاعات کاربری خود را وارد کنید تا وارد شوید.
مرحله 6: روی دکمه Create در بالای سمت چپ کلیک کنید > روی Event کلیک کنید.
مرحله 7: نامگذاری جلسه > کلیک بر روی فلش کشویی کنار "Add Google Meet video conferencing" > "Zoom Meeting" > ذخیره.
اکنون، جلسه با موفقیت به "Google Calendar" شما اضافه شد.
پذیرفتن یک "Zoom Meeting" در "Google Calendar"
پذیرفتن یک جلسه "Zoom" در "Gmail" مشابه پذیرش هر جلسه دیگری است. ایمیل مربوط به جلسه را باز کنید > روی یکی از گزینهها، Yes، Maybe، یا No کلیک کنید، و "Gmail" و "Google Calendar" بقیه کارها را انجام خواهند داد.
برای یادگیری رایگان اکسس می توانید به مقاله آموزش اکسس مراجعه کنید.
چگونه جلسات "Zoom" را به "Outlook Calendar" اضافه کنیم
افزودن "Zoom Meetings" به "Outlook Calendar Web"
مراحل ساده هستند، همانطور که در زیر فهرست شدهاند، و شما به "Zoom for Outlook Extension" نیاز خواهید داشت.
مرحله 1: مرورگر خود را باز کنید، به صفحه "Zoom for Outlook extension" بروید و بر روی "Get it now" کلیک کنید. سپس، اطلاعات کاربری خود را وارد کنید تا فرآیند کامل شود.
مرحله 2: روی آیکون Calendar در بالا سمت چپ کلیک کنید > روی تاریخ جلسه کلیک کنید.
مرحله 3: روی More options کلیک کنید.
مرحله ۴: روی آیکون سه نقطه کلیک کنید > "Zoom" > "Add a Zoom Meeting".
مرحله 5: حالا جلسه را به دلخواه خود تنظیم کنید و روی "Save" کلیک کنید.
افزودن جلسات "Zoom" به "Outlook Calendar" دسکتاپ
شما به "Zoom for Outlook plugin" نیاز خواهید داشت.
مرحله 1: از مرورگر خود برای پیمایش به وبسایت "Zoom for Outlook plugin" استفاده کنید. روی دکمه "Download" برای "Zoom Plugin for Microsoft Outlook" کلیک کنید > روی فایل دانلود شده دوبار کلیک کنید > ویزارد را دنبال کنید تا نصب کامل شود.
مرحله 2: برنامه دسکتاپ "Outlook" خود را باز کنید و روی گزینه "Schedule a Meeting" در بالا کلیک کنید.
برای یادگیری رایگان ورد می توانید به مقاله آموزش ورد مراجعه کنید.
مرحله 3: روی "Save" کلیک کنید و بدنه جلسه با تمام اطلاعات مربوط به "Zoom" پر خواهد شد.
مرحله 4: در نهایت، روی دکمه "Send" کلیک کنید.
پذیرش یک "Zoom meeting" در "Outlook"
پذیرفتن یک جلسه "Zoom" در "Outlook Web" مشابه پذیرش سایر جلسات است. هنگامی که ایمیلی دریافت میکنید، روی بله ضربه بزنید، و همین عمل در تقویم "Outlook" شما نیز منعکس خواهد شد.
شما نمیتوانید یک جلسه را به تقویم Outlook خود اضافه کنید اگر فردی که در طرف دیگر است برای شما دعوتنامهای از طریق ایمیل ارسال کرده باشد. دعوتنامه به این شکل خواهد بود، بدون گزینههایی برای افزودن/رد کردن.
در چنین حالتی، باید جلسه را خودتان اضافه کنید. همچنین، میتوانید "Outlook" و تقویمهای "Google" خود را برای انعطافپذیری بیشتر متصل کنید.