شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

در حال ارتقا به پرچمدار Samsung Galaxy S24 Ultra برای قلم S ارزش آن را دارد

دسته بندی ها

اندروید

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

حتی از زمان معرفی سری گلکسی اس 20، سامسونگ مدل اولترا را در کنار نسخه های استاندارد و پلاس گوشی های پرچمدار خود ارائه کرده است..جالب اینجاست که در حالی که گلکسی اس 20 اولترا و اس 21 اولترا پشتیبانی از S Pen را حذف کردند، سامسونگ شروع به بسته بندی قلم S با گلکسی اس 22 اولترا کرد..سریع به سراغ سری گلکسی اس 24 بروید و تفاوت بین مدل پلاس و اولترا را ببینید.در این مقاله بخوانید Samsung Galaxy S24 Ultra برای قلم S ّبرای آموزش کامپیوتر میتوانید اموزش جادویی کامپیوتر را ببینید سامسونگ قبلا مدل پلاس را با باتری کوچکتر و پنل فول اچ دی عرضه می کرد.همانطور که گفته شد، مناظر با گلکسی اس 24 پلاس تغییر کرده است، که دارای پنل QHD و باتری عظیم 4900 میلی آمپر ساعتی است و فاصله را با گلکسی اس 24 اولترا پر می کند. تنها تفاوت عمده بین این دو مدل، قلم S و حذف سنسور تله فوتو جدید 50 مگاپیکسلی در S24 Plus است..نیازی به گفتن نیست که بسیاری از خریداران در مورد مدل Ultra در حصار هستند.خب ناراحت نباش.

1. یادداشت ها و افکار را یادداشت کنید.

یادداشت سریع یادداشت ها رایج ترین مورد استفاده از قلم S است.برای انجام این کار، میتوانید قلم S Pen را بیرون بکشید و از منوی فرمان Air روی «ایجاد یادداشت» کلیک کنید.انجام این کار فوراً یک دفترچه یادداشت ظاهر می شود که می تواند برای یادداشت برداری در حین پرواز استفاده شود.سامسونگ چندین گزینه سبک برای یادداشت برداری ارائه می دهد، از جمله منوی رنگی متنوع، هایلایتر، امکان تغییر ضخامت و موارد دیگر..همچنین می توانید یادداشت را در صفحه اصلی پین کنید و با یک ضربه به آن دسترسی داشته باشید.

یکی دیگر از ادغام S Pen در صفحه قفل است.سامسونگ آن را «یادداشتهای خاموش صفحه» مینامد و این یکی از ویژگی های ضروری برای یادداشت برداران مکرر است. مرحله 1: Galaxy S24 Ultra خود را بردارید، قلم S Pen را بیرون بیاورید و صفحه قفل شما به یک دفترچه یادداشت تبدیل می شود.به این ترتیب، شما انجام می دهید. مرحله 2: همچنین می توانید رنگ قلم را از منوی بالا تغییر دهید.پس از اتمام کار، قلم S خود را دوباره در شکاف قرار دهید تا گوشی هوشمند یادداشت سریع شما را به طور خودکار در برنامه Notes ذخیره کند..

حتی می توانید یادداشت خود را روی صفحه قفل برای دسترسی سریع سنجاق کنید.اگر مرتب چنین یادداشت هایی را یادداشت می کنید، این ویژگی به تنهایی ارزش صرف هزینه اضافی را برای Galaxy S24 Ultra دارد.

2. دوربین خود را مانند یک حرفه ای مدیریت کنید.

قلم S به طور هوشمندانه با برنامه دوربین ادغام شده است.به طور پیش فرض، دکمه S Pen برای راه اندازی برنامه دوربین تنظیم شده است.میتوانید دکمه را طولانی فشار دهید، دوربین را باز کنید و دوباره آن را فشار دهید تا عکس بگیرید.این ترفند در بسیاری از موقعیت ها مفید است.به عنوان مثال، میتوانید تلفن خود را برای گرفتن یک عکس گروهی از راه دور نگه دارید یا از دکمه شاتر برای شروع و توقف ضبط استفاده کنید..

3. از Smart Select استفاده کنید.

S Pen با انتخاب هوشمند ارائه می شود که به شما امکان می دهد از صفحات وب خود اسکرین شات های دقیق بگیرید.یکی دیگر از افزونه های مفید، امکان ایجاد GIF از هر ویدیویی است. مرحله 1: هر ویدیویی را در تلفن خود باز کنید.بیایید یوتیوب را به عنوان مثال در نظر بگیریم. مرحله 2: قلم S را بیرون بکشید و از منوی Command روی Smart Select ضربه بزنید. مرحله 3: GIF را در پایین انتخاب کنید و فریم اطراف ویدیو را تنظیم کنید.

مرحله 4: رکورد را بزنید.شما می توانید تا 15 ثانیه ضبط کنید.

 

می توانید ضبط خود را از منوی بعدی پین، ذخیره یا به اشتراک بگذارید.

4.از قلم S برای ارسال متن استفاده کنید.

One UI در طول سال ها بسیار بهبود یافته است و رابط به اندازه کافی هوشمند است که ورودی های متن شما را از طریق S Pen درک کند..به این ترتیب، شما باید.در عوض، می توانید به سادگی با استفاده از قلم S بنویسید و گوشی هوشمند آن را به متن تبدیل می کند.تمیز، اینطور نیست؟ .

 

5. سفارشی کردن دکمه قلم.

در حالی که قرار است برنامه دوربین را راه اندازی کند، می توانید هر برنامه ای را به دکمه S Pen اختصاص دهید. مرحله 1: تنظیمات را باز کنید و به ویژگی های پیشرفته بروید.

 

مرحله 2: S Pen را انتخاب کنید و روی Air actions ضربه بزنید.

مرحله 3: روی «دکمه Pen را فشار دهید و نگه دارید» ضربه بزنید و برنامه مورد نظر خود را از منوی زیر انتخاب کنید.

6. از قلم S در تقویم سامسونگ استفاده کنید.

S Pen با برنامه پیشفرض تقویم نیز به خوبی کار میکند.در واقع، می توانید S Pen را بیرون بیاورید و از ویژگی Write on Calendar برای برنامه ریزی بهتر روز خود استفاده کنید.حتی می توانید روی هر روز خاصی زوم کنید و مستقیماً روی آن بنویسید.مثل همیشه، میتوانید رنگ جوهر را تغییر دهید، متن را پاک کنید یا آن را از منوی پایین لغو کنید..

7. مدیریت رسانه.

یکی دیگر از مزایای استفاده از قلم S این است که کنترل های رسانه درست در نوک انگشتان شما هستند.کنش های هوا به شما امکان میدهند بازی/مکث، رد کردن آهنگ و تنظیم صدا را در حال حرکت انجام دهید.اسکرین شات زیر را بررسی کنید تا نگاهی اجمالی به عملکردهای مختلف Air در اختیارتان هنگام استفاده از S Pen در Galaxy S24 Ultra داشته باشید..

 

جدا از این ویژگیها، یک قلم S اختصاصی همچنین ورودیهای دقیقی را ارائه میکند که در ویرایش عکس/فیلم، دایره برای جستجو، بزرگنمایی، ترجمه زنده و سازگاری بهتر با برنامه های طراحی مانند PENUP مفید است..

گلکسی اس 24 پلاس در مقابل گلکسی اس 24 اولترا.

اینها برخی از بهترین ویژگی های قلم S بودند که باید قبل از خرید پرچمدار سری گلکسی اس 24 در نظر بگیرید..هنگام خرید Samsung Galaxy S24 Plus در منطقه خود باید CPU را نیز در نظر بگیرید.برای این منظور، مناطق منتخب از سامسونگ استفاده می کنند.البته باید هر گوشی هوشمند را در نظر بگیرید.در اینجا، Galaxy S24 Ultra به لطف گنجاندن سنسور تله فوتو 50 مگاپیکسلی، قطعاً همه کاره تر است..همه گفته و انجام شد. .هنگامی که جدیدترین تلفن خود را انتخاب کردید، نکات و ترفندهای برتر Galaxy S24 را بررسی کنید تا بیشترین بهره را از آن ببرید. امیدواریم مطالب بالا Samsung Galaxy S24 Ultra برای قلم S برایتان مفید باشند

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .