شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

نحوه ارسال پیام خالی در واتس اپ

دسته بندی ها

واتساپ

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

ارسال پیام های طولانی مدت به گذشته تبدیل شده است.بیشتر از زمان معرفی پیام های صوتی.با این حال، اگر می خواهید دوستان خود را مسخره کنید، می توانید بدون پیام برای آنها پیام ارسال کنید.برای انجام این کار، یک پیام خالی در واتس اپ برای آنها ارسال کنید نحوه ارسال پیام خالی در واتس اپ را در مقاله زیر مشاهده کنید .ّبرای اموزش کامپیوتر میتوانید اموزش جادویی کامپیوتر را ببینید

از زمان نوشتن این مقاله، هیچ راه مستقیمی برای ارسال پیام خالی در واتس اپ وجود ندارد.اگر چیزی باشد، واتس اپ این کار را انجام می دهد.با این حال، 4 راه ذکر شده در زیر می تواند به شما در دستیابی به این شاهکار کمک کند.برای دانستن بیشتر به خواندن ادامه دهید

1.با استفاده از روش براکت. 

یکی از محبوب ترین روش ها برای ارسال پیام خالی در واتس اپ بدون ابزار شخص ثالث، روش براکت است..در اینجا، یک فاصله بین دو براکت در یک مرورگر وب ایجاد کنید.سپس، فضا را قطع کنید و براکت ها را رها کنید.پس از اتمام، فضای موجود در پنجره پیام را چسبانده و آن را به عنوان یک پیام خالی ارسال کنید.اتوجه: پس از آزمایش، متوجه شدیم که این روش در هنگام استفاده از آخرین نسخه WhatsApp به طور متناوب موفق است.اگر این اتفاق برای شما نیز افتاد، به یکی از روش های ذکر شده در زیر بروید. مرحله 1: هر مرورگر وب را در تلفن همراه خود باز کنید.در اینجا ( ) را تایپ کنید.مطمئن شوید که از فاصله برای ایجاد فاصله بین دو براکت استفاده می کنید. مرحله 2: سپس روی انجام شد ضربه بزنید. مرحله 3: اکنون، روی فاصله بین دو براکت ضربه بزنید و انتخاب کنید. مرحله 4: پس از ظاهر شدن گزینه ها، بر روی Cut ضربه بزنید.

مرحله 5: WhatsApp را باز کنید و روی مخاطب مربوطه ضربه بزنید.

 

مرحله 6: روی نوار پیام به مدت طولانی فشار دهید و روی Paste ضربه بزنید. مرحله 7: هنگامی که گزینه در دسترس قرار گرفت، روی ارسال ضربه بزنید.

با این روش میتوانید  پیام خالی در واتس اپ  را برای مخاطب انتخاب شده ارسال می کند

2.با کپی کردن کاراکترهای خالی یونیکد.

برخی از نقاط کد یونیکد، مانند الگوی بریل U 2800، توسط وبسایت ها و برنامه ها میتوانند به عنوان فضاهای خالی خوانده شوند..این بدان معناست که هنگامی که کاراکتر را کپی و جایگذاری کنید، به عنوان یک فضای خالی در واتس اپ ظاهر می شود.با این حال، از آنجایی که در ابتدا یک الگوی بریل بود، باید به عنوان یک پیام در پنجره چت شناسایی شود. .مرحله 1: هر مرورگر وب را باز کنید و از پیوند زیر برای باز کردن Unicode Character U 2800 استفاده کنید.Unicode Character U 2800 را باز کنید مرحله 2: اکنون فضای خالی را انتخاب و کپی کنید.

مرحله 3: سپس به برنامه وب یا دسکتاپ WhatsApp بروید و روی مخاطب مربوطه ضربه بزنید. مرحله 4: در نوار پیام، پیام خالی کپی شده را جایگذاری کنید. مرحله 5: هنگامی که گزینه ظاهر شد، روی Send کلیک کنید.

این یک پیام خالی در واتس اپ ارسال می کند.برای باز کردن لینک فوق می توانید از مرورگر وب موبایل خود نیز استفاده کنید.سپس کاراکتر یونیکد را در پنجره پیام اپلیکیشن موبایل واتس اپ کپی و جایگذاری کنید و آن را به صورت یک پیام خالی ارسال کنید..

3.استفاده از وب سایت Empty Space Generator.

مانند کاراکترهای یونیکد، میتوانید از وبسایت های تولیدکننده متن خالی برای ارسال پیام های خالی در واتساپ بدون نصب هیچ برنامه ای استفاده کنید..برای انجام این کار، به هر وب سایت تولید کننده متن خالی بروید و متن را در کادر پیام WhatsApp کپی کنید.این همچنین می تواند کمک کند زیرا برخی از کاراکترهای یونیکد ممکن است توسط WhatsApp به عنوان متن خالی شناسایی نشوند.علاوه بر این، می توانید خطوط بیشتری از متن خالی نسبت به روش قبلی ایجاد کنید.برای انجام ارسال پیام خالی در واتس اپ مراحل زیر را دنبال کنید. مرحله 1: وب سایت تولید کننده متن خالی را در هر مرورگر وب باز کنید.وبسایت متن خالی را باز کنید مرحله 2: در اینجا کلمات یا کاراکترهایی را که میخواهید به متن خالی تبدیل کنید وارد کنید و روی Generate کلیک کنید..

مرحله 3: پس از ایجاد متن خالی، روی Copy کلیک کنید.

مرحله 4: اکنون به WhatsApp بروید و روی مخاطب مربوطه کلیک کنید. مرحله 5: در کادر پیام، متن خالی کپی شده قبلی را جایگذاری کنید. مرحله 6: وقتی گزینه موجود شد، روی Send کلیک کنید. بااین روش میتوانید ارسال پیام خالی در واتس اپ را انجام دهید

با این کار متن خالی ارسال می شود.اگر شما.همچنین بخوانید: نحوه ارسال پیام WhatsApp به چندین مخاطب.

4.استفاده از برنامه های شخص ثالث.

اگر ترجیح می دهید از واتس اپ در تلفن همراه خود استفاده کنید و می توانید.پس از پیوند به برنامه واتس اپ، به راحتی می توانید پیام های خالی ارسال کنید.برخی از برنامه های دیگر با عملکرد مشابه نیز در دسترس هستند.با این حال، توصیه می کنیم از استفاده از چنین برنامه هایی به دلایل حفاظت از داده خودداری کنید.

سوالات متداول برای ارسال پیام های خالی در واتس اپ

1. Can you delete empty messages on WhatsApp ? پیام های خالی یا خالی به صورت پیام های عادی در واتس اپ ارسال می شوند.این بدان معنی است که شما همچنین می توانید آنها را مانند یک پیام معمولی در WhatsApp حذف کنید.بسته به زمان ارسال پیام، می توانید پیام را فقط برای خودتان یا همه حذف کنید.

در واتس اپ پیام خالی بفرستید

به عنوان وسیله ارتباطی ترجیحی برای بسیاری، ارسال و دریافت پیام های WhatsApp به یک امر عادی تبدیل شده است.با این حال، می توانید با ارسال پیامی خالی به دوستان خود در واتس اپ، این الگوی یکنواخت را بشکنید.امیدواریم مقاله ما به شما در دستیابی به این موفقیت کمک کرده باشد.دان.

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .