شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

نحوه استفاده از دستورالعمل های Glanceable در Google Maps

دسته بندی ها

ios

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

با گذشت زمان، Google Maps به یک ناوبر قابل اعتماد برای تلفن های آیفون و اندروید تبدیل شده است.علاوه بر این، گوگل به بروز رسانی برنامه با ویژگی های جدید و بهبود یافته مانند نمای غوطه ور ادامه می دهد که به کاربران امکان می دهد یک تور مجازی در مقصد خود داشته باشند..و اکنون، کاربران می توانند از ویژگی جدید Glanceable Directions برای بهبود بیشتر تجربه ناوبری خود لذت ببرند.در این مقاله بخوانید دستورالعمل های Glanceable در Google Maps ّبرای آموزش کامپیوتر میتوانید اموزش جادویی کامپیوتر را ببینید

گوگل برای اولین بار در سال 2023 معرفی شد و سرانجام این ویژگی را برای همه کاربران عرضه کرد.در این پست به تفصیل این ویژگی توضیح داده می شود و مراحل استفاده از آن در گوشی آیفون یا اندروید خود را به شما نشان می دهد.قبل از شروع با راهنما، مطمئن شوید که برنامه به آخرین نسخه در دستگاه شما بروز شده است.با آن از راه، اجازه دهید.

دستورالعمل های قابل مشاهده در Google Maps توضیح داده شده است

از زمان آغاز به کار، Google Maps برای نشان دادن راه به شما بسیار مفید بوده است ( جناس در نظر گرفته شده).همانطور که گفته شد، پیمایش به مقصد هنگام استفاده از برنامه میتواند دشوار باشد، با باز کردن قفل تلفن ثابت برای بررسی نوبت بعدی، ETA یا سفر کلی.ناگفته نماند که مطمئناً می خواهید به جاده توجه بیشتری داشته باشید، به خصوص زمانی که پشت فرمان هستید.برای حل این مشکل، Google Maps اکنون دستورالعمل های Glanceable را ارائه میکند.همانطور که از نام آن پیداست، می توانید قبل از اینکه دکمه Start Navigation را بزنید، مسیر برنامه ریزی شده خود را به صورت گام به گام بررسی کنید..به عبارت دیگر، این ویژگی به شما یک نمای کلی از کل سفر شما می دهد و می توانید مسیرهای دقیق برای رسیدن به مقصد را مشاهده کنید..اما وقتی دکمه Start Navigation را فشار میدهید چطور؟ .Glanceable Directions مستقیماً از تلفن شما کار می کند.شما انجام دهید.Google Maps سفر شما را از صفحه قفل ردیابی می کند و در صورت تغییر مسیر، مسیر را به طور خودکار به روز می کند.همچنین، زمانی که پیاده روی، رانندگی یا دوچرخه سواری می کنید، کار می کند.

نحوه فعال کردن و استفاده از دستورالعمل های Glanceable

در زمان نوشتن این پست، این ویژگی به طور گسترده برای کاربران آیفون و اندروید در حال پخش است.برای کاربران آیفون، این ویژگی از Live Activities در iOS 16 پشتیبانی می کند.1.این امکان وجود دارد که بلافاصله پس از فعال کردن آن به طور کامل کار نکند.توصیه میکنیم برای جمعآوری دادههای ناوبری برای عملکرد بهینه به آن زمان بدهید. مرحله 1: Google Maps را در آیفون یا تلفن Android خود باز کنید. مرحله 2: روی نماد نمایه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

مرحله 3: روی Navigation (iPhone) یا Navigation Settings (Android) ضربه بزنید..

مرحله 4: به پایین بروید و روی دکمه کناری ضربه بزنید.

پس از بازگشت به صفحه جستجوی مقصد، یک نماد فلش آبی جدید را در پنجره نمای کلی مسیر خود مشاهده خواهید کرد.هنگامی که بدون فعال کردن ویژگی ناوبری شروع به پیاده روی می کنید، این نماد پیش نمایشی از مسیرتان را در اختیار شما قرار می دهد.

در طول استفاده ما، نماد فلش آبی در نمای کلی مسیر ظاهر نشد.امیدواریم با بروزرسانی ها، این ویژگی با گذشت زمان بهبود یابد.

راهنمای Glanceable Directions را در Google Maps خاموش کنید

مرحله 1: نقشه های گوگل را باز کنید و روی نماد نمایه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.سپس بر روی تنظیمات ضربه بزنید.

مرحله 2: روی Navigation (iPhone) یا Navigation Settings (Android) ضربه بزنید..

مرحله 3: به پایین اسکرول کنید و روی دکمه کناری ضربه بزنید.

چگونه مسیرهای قابل مشاهده را که در Google Maps کار نمی کنند، رفع کنیم

میتوانید چند روش اصلی عیبیابی را برای رفع مشکل عدم کارکرد مسیرهای قابل مشاهده در Google Maps امتحان کنید..

1. دوباره وارد حساب گوگل شوید.

مرحله 1: Google Maps را باز کنید و روی نماد نمایه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

مرحله 2: روی نماد فلش کنار نام نمایه خود ضربه بزنید و انتخاب کنید.

مرحله 3: در آیفون، بر روی ضربه بزنید.

در اندروید، حساب Google خود را انتخاب کنید و روی Remove Account ضربه بزنید.

مرحله 4: دوباره حساب Google خود را اضافه کنید و وارد Google Maps شوید.

2. خروج اجباری و راه اندازی مجدد Google Maps.

در آیفون، صفحه اصلی را به سمت بالا بکشید و نگه دارید تا پنجرههای برنامه پس زمینه ظاهر شوند، Google Maps را جستجو کنید و سپس برای حذف آن، انگشت خود را به بالا بکشید..سپس، برنامه را دوباره راه اندازی کنید.

در اندروید

مرحله 1: نماد Google Maps را طولانی فشار دهید و روی App Info ضربه بزنید.

مرحله 2: روی Force Stop ضربه بزنید و OK را برای تایید انتخاب کنید.

مرحله 3: Google Maps را مجدداً راه اندازی کنید تا بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر.

3. گزارش به Google Maps.

از آنجایی که این ویژگی جدید است، ممکن است در ابتدا چند اشکال وجود داشته باشد.میتوانید با استفاده از برنامه، بازخورد خود را در این زمینه به Google ارسال کنید. مرحله 1: Google Maps را باز کنید و روی نماد نمایه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. مرحله 2: روی تنظیمات ضربه بزنید و سپس به پایین اسکرول کنید و فعال کنید.

مرحله 3: به پنجره اصلی برگردید و گوشی خود را تکان دهید.سپس بر روی Send Feedback یا Send General Feedback ضربه بزنید.

برای گزارش مشکل مراحل روی صفحه را دنبال کنید.

یک نگاه

دستورالعمل های قابل مشاهده در Google Maps استفاده از برنامه را در حین پیمایش ایمن تر می کند.و قبل از بازدید از یک مکان، Google Maps همچنین به شما امکان می دهد شاخص کیفیت هوا یا AQI را بررسی کنید.اگر این ویژگی را در سفرهای خود مفید دیدید، در نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .