شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

نحوه تغییر از دستیار گوگل به جمینی AI در اندروید

دسته بندی ها

اندروید

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

آیا از دستیار گوگل خسته شده اید؟.در این راهنما، ما بخوانید نحوه دستیار گوگل به جمینی AI در اندروید ّبرای آموزش کامپیوتر میتوانید اموزش جادویی کامپیوتر را ببینید

در حالی که این ویژگی منحصر به ساکنان ایالات متحده است، می توانید آن را با استفاده از VPN کاوش کنید.همچنین می توانید برای دسترسی به آن کشور و منطقه را در فروشگاه Google Play خود تغییر دهید.قبل از یادگیری نحوه تبدیل Gemini به دستیار پیش فرض اندروید، اجازه دهید.

هوش مصنوعی جمینی چیست؟

هوش مصنوعی جمینی گوگل است.مدل هوش مصنوعی جانشین Google Bard است و از مدل قبلی خود پیشی می گیرد.این چند وجهی است و می تواند با متن کار کند و از آن استفاده کند.علاوه بر این، Gemini AI استاد استدلال و برنامه ریزی پیشرفته است و بیش از 40 زبان را می فهمد..

What Is Gemini AI

میتوانید از هوش مصنوعی Gemini با موارد Google خود مانند Gmail، Docs و Search استفاده کنید.نوشتن، سازماندهی، و ایجاد چیزها را آسان می کند.به علاوه، ابزار هوش مصنوعی به شما کمک میکند ایدههای جدیدی را توسعه دهید، مکالمات را فورا ترجمه کنید یا به سرعت خلاصهای از حقایق را دریافت کنید..

نحوه جایگزینی دستیار گوگل با Gemini در اندروید

برای جابجایی از Google Assistant به Google Gemini در دستگاه Android خود، مراحل ساده زیر را رعایت کنید: مرحله ۱:. مانند تصویر مرحله ۲: Google Gemini را جستجو کنید و روی Install ضربه بزنید.اکنون برنامه Google Gemini را باز کرده و Get Start را فشار دهید.

مرحله 3: روی دکمه بیشتر ضربه بزنید و با انتخاب موافقم، شرایط را بپذیرید.

مرحله 4:.

مرحله 5:.

همچنین بخوانید: چگونه می توان اگر گوگل پلی استور کار نمی کرد؟

چگونه به سرعت برنامه Gemini را برای کمک راه اندازی کنیم

یک بار شما.با استفاده از دکمه پاور: دکمه پاور را به مدت 5-7 ثانیه نگه دارید تا Google Gemini را ببینید.این بدون در نظر گرفتن قفل یا قفل بودن دستگاه شما کار می کند.2.این فقط زمانی کار میکند که قفل دستگاه شما باز باشد.

محدودیتهای استفاده از Google Gemini در مقابل Google Assistant

اگرچه Google Gemini ممکن است جذاب باشد، اما انتخاب آن نسبت به Google Assistant دارای معایبی است.در زیر برخی از این محدودیت ها آورده شده است:.

  • ادغام محدود: در حال حاضر، Gemini.این می تواند توانایی آن را برای کنترل خانه متصل شما یا دسترسی یکپارچه به برخی از ویژگی های Google محدود کند.
  • کارهای تخصصی: دستیار در کارهای خاصی مانند تنظیم زنگ هشدار، برقراری تماس یا پخش رسانه برتر است..در حالی که Gemini ممکن است عملکرد مشابهی ارائه دهد، تمرکز آن گستردهتر است و قابلیتهای اختصاصی آن ممکن است به اندازه ای صیقلی نباشد..
  • منحنی یادگیری: در حالی که هر دو رابط کاربر پسند هستند، Gemini.
  • ثبات و بلوغ: به عنوان یک مدل جدیدتر، Gemini ممکن است نسبت به دستیار بالغتر و آزمایششدهتر، اشکالات یا رفتار غیرمنتظرهتری را تجربه کند..
  • پشتیبانی از پلتفرم: در حالی که هر دو از دستگاههای Android پشتیبانی میکنند، «دستیار» از سازگاری گستردهتری با پلتفرمهای مختلف مانند iOS، بلندگوهای هوشمند و ابزارهای پوشیدنی برخوردار است..این دسترسی وسیع تر ممکن است توسط برخی ترجیح داده شود.

سوالات متداول در مورد استفاده از Google Gemini

1. Should I replace Google Assistant with the Gemini AI app? این یک اولویت شخصی است، زیرا ممکن است هوش مصنوعی Gemini را پیدا کنید.با این حال، هوش مصنوعی Gemini هنوز در حال توسعه است و ممکن است هنوز همه ویژگیهای شما را ارائه ندهد.
2. Is it safe to replace Google Assistant with a Gemini AI app? همانطور که آن را.با این حال، به یاد داشته باشید که آن را.
3. Do I need to uninstall Google Assistant? خیر، حذف «دستیار Google» ضروری نیست.می توانید بر اساس ترجیحات خود از طریق تلفن خود بین دو دستیار جابه جا شوید.
4. Can I switch back to Google Assistant if I don’t like Gemini AI app? بله، میتوانید به راحتی از طریق تلفن خود به Google Assistant به عنوان دستیار پیشفرض خود برگردید.

Gemini را به دستیار پیش فرض اندروید تبدیل کنید

امیدواریم مقاله بالا به شما کمک کرده باشد که از Google Assistant به برنامه Gemini در دستگاه اندروید خود تغییر دهید.امیدواریم مطالب بالا دستیار گوگل به جمینی AI در اندروید  برایتان مفید باشند

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .