شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

نحوه مشاهده فالوورهای اخیر در اینستاگرام

دسته بندی ها

موبایل

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

به دست آوردن بینش در مورد جدیدترین ارتباطات و پویایی رشد پیروان در جهت یابی در چشم انداز همیشه در حال تحول رسانه های اجتماعی حیاتی است.در این مقاله  نحوه مشاهده فالوورهای اخیر اینستاگرام را مطالعه عه کنید ّبرای اموزش کامپیوتر میتوانید اموزش جادویی کامپیوتر را ببینید

در حالی که اینستاگرام به دست آوردن بینش در مورد آخرین فالوورهای خود را آسان می کند،با این حال، هنوز هم امکان انجام این کار وجود دارد.در این پست، مراحل بررسی فالوورهای اخیر هر حساب اینستاگرام را به شما نشان خواهیم داد.

چگونه فالوورهای اخیر خود را در اینستاگرام ببینیم

اینستاگرام بررسی آخرین فالوورهای خود را، صرف نظر از اینکه از آن در موبایل یا دسکتاپ خود استفاده می کنید، نسبتاً ساده می کند..در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

سیار

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را در اندروید یا آیفون خود باز کنید. مرحله 2: روی نماد نمایه در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید و سپس روی Followers ضربه بزنید.

مرحله 3: در لیست اسکرول کنید تا همه دنبال کنندگان خود را به ترتیب زمانی ببینید.

دسکتاپ

نحوه مشاهده فالوورهای اخیر اینستاگرام را مرحله 1: هر مرورگر وب را باز کنید و به وب سایت اینستاگرام بروید.اگر قبلاً وارد حساب خود نشده اید وارد حساب خود شوید.از اینستاگرام دیدن کنید مرحله 2: روی تب Profile در سمت چپ خود کلیک کنید.

مرحله 3: در زیر آیدی اینستاگرام خود، روی Followers کلیک کنید.

مرحله 4: در پنجره پاپ آپ، لیستی از آخرین فالوورهای خود را مشاهده خواهید کرد.توجه: برخلاف برنامه اندروید یا iOS، اینستاگرام لیست کاملی از دنبال کنندگان اخیر را در وب نشان نمی دهد..بنابراین، شما فقط تعداد انگشت شماری از ورودی ها را در این لیست خواهید دید.

چگونه فالوورهای اخیر دیگران را در اینستاگرام ببینیم؟

تا همین اواخر، اینستاگرام به کاربران اجازه می داد به شخص دیگری نگاه کنند.این روشی برای مشاهده فالوورهای اخیر فراهم می کند و بینشی در مورد علایق و فعالیت آنها در پلتفرم می دهد.با این حال، با بروز رسانی اخیر، اینستاگرام این قابلیت را حذف کرده است.حالا وقتی کسی را ملاقات می کنید.خوشبختانه، این امکان وجود دارد که جدیدترین دنبال کنندگان شخص دیگری را به ترتیب زمانی با یک راه حل مشاهده کنید..برای این کار باید از اینستاگرام در رایانه خود استفاده کنید.در اینجا نحوه انجام این کار آمده است. مرحله 1: هر مرورگر وب مبتنی بر Chromium را باز کنید و برای افزودن افزونه IGFollow از پیوند زیر دیدن کنید.برنامه IGFollow را دریافت کنید.

مرحله 2: یک تب جدید در مرورگر خود باز کنید، به وب سایت اینستاگرام بروید و وارد حساب کاربری خود شوید..از اینستاگرام دیدن کنید مرحله 3: روی گزینه Search در قسمت سمت چپ کلیک کنید.

مرحله 4: نام اکانتی را که می خواهید فالوورهای اخیر آن را بررسی کنید تایپ کنید و نمایه مربوطه را از نتایج انتخاب کنید.

مرحله 5: نام کاربری اکانت اینستاگرام را کپی کنید.

مرحله 6: روی نماد افزونه ها در نوار ابزار کلیک کنید و IGFollow را از لیست انتخاب کنید.

مرحله 7: نام کاربری را در کادر متن قرار داده و گزینه Followers را انتخاب کنید.سپس روی دکمه Export Followers کلیک کنید.

مرحله 8: برنامه افزودنی IGFollow یک برگه جدید در مرورگر شما باز می کند و 500 دنبال کننده اخیر را به ترتیب زمانی نمایش می دهد..

سوالات متداول در مورد بررسی آخرین فالوورها در اینستاگرام

1. What is the order of someone else’s follower list on Instagram ? دستور شخص دیگری.اگر چندین بار لیست فالوورهای شخص دیگری را بررسی کنید، ممکن است متوجه شوید که ترتیب فالوورها هر بار متفاوت به نظر می رسد.
2. Can I hide who I follow on Instagram from my followers ? خیر، نمی توان افرادی را که در اینستاگرام دنبال می کنید از فالوورهای خود پنهان کرد.اگر میخواهید فهرست دنبال کننده تان را از کسی پنهان کنید، باید او را مسدود کنید یا از فهرست دنبالکنندگان خود حذف کنید..
3. Is there an app to track someone’s followers ? در حالی که چندین برنامه در Play Store یا App Store ادعا می کنند که به شما کمک می کنند فالوورهای یک نفر را ردیابی کنید، هیچ برنامه قابل اعتمادی وجود ندارد که واقعاً کار کند..

دنباله رو دنبال کنید

آیا شما.همانطور که گفته شد، به یاد داشته باشید که به حریم خصوصی احترام بگذارید، از این اطلاعات مسئولانه استفاده کنید و به اینستاگرام پایبند باشید.

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .