شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

نحوه مشاهده یا خوانده نشده پیام ها در اینستاگرام

دسته بندی ها

اندروید

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

با استفاده از اینستاگرام.اگر می خواهید در مورد چیزی خصوصی صحبت کنید یا قرقره های قدیمی خوب را به اشتراک بگذارید، این می تواند مفید باشد.اما اگر در حین پیمایش به طور تصادفی پیامی را باز کردید.در مقاله زیر بخوانید مشاهده یا خوانده نشده پیام ها در اینستاگرام ّبرای آموزش کامپیوتر میتوانید اموزش جادویی کامپیوتر را ببینید

علامت گذاری یک پیام به عنوان خوانده نشده می تواند به پیگیری اینکه به چه کسانی پاسخ داده اید و چه کسانی باقی مانده اند کمک کند.این می تواند به خصوص مفید باشد اگر شما.ندیدن یک پیام باعث می شود که شخص دیگر این کار را انجام دهد.اما آیا می توانید پیام های خوانده نشده یا خوانده نشده را در اینستاگرام مشاهده کنید؟ .

آیا می توانید پیامی را در اینستاگرام خوانده یا مشاهده نکنید؟

خیر.در حال حاضر، هیچ راهی برای علامت گذاری پیام به عنوان نامرئی در اینستاگرام وجود ندارد.با این حال، می توانید با استفاده از یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام، پیامی را به عنوان خوانده نشده علامت بزنید.اما این کار فقط برای شما انجام می شود نه برای کاربر دیگر.

نحوه علامت گذاری پیام ها به عنوان خوانده نشده یا دیده نشده در اینستاگرام

خوب، راه حل هایی وجود دارد.میتوانید از ویژگی محدود کردن استفاده کنید، حالت هواپیما را روشن کنید یا از برنامه دیگری برای این کار استفاده کنید.برای جزئیات بیشتر،

1.استفاده از حساب کاربری تجاری اینستاگرام.

همانطور که در بالا ذکر شد، اگر شما.با این حال، این فقط آن را برای شما خوانده نشده نشان می دهد.کاربر دیگر همچنان اعلان خواندن را خواهد دید.برای انجام آن مراحل زیر را دنبال کنید.

استفاده از گزینه فشار طولانی برای یک چت.

مرحله 1: برنامه موبایل اینستاگرام را باز کنید و روی نماد پیام ضربه بزنید. مرحله ۲: سپس روی چتی که میخواهید بهعنوان خواندهنشده علامت گذاری کنید، به مدت طولانی فشار دهید.

مرحله 3: پس از ظاهر شدن گزینه ها، روی علامت گذاری به عنوان خوانده نشده ضربه بزنید.

 

II.استفاده از گزینه های منو برای چندین چت.

مرحله 1: اینستاگرام را باز کنید و روی نماد پیام در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. مرحله 2: سپس روی نماد سه نقطه ضربه بزنید.در اینجا، روی انتخاب چت ها ضربه بزنید.

مرحله 3: اکنون، چت هایی را که می خواهید به عنوان خوانده نشده علامت گذاری کنید، انتخاب کنید. مرحله 4: پس از اتمام، روی More ضربه بزنید. مرحله 5: روی علامت گذاری به عنوان خوانده نشده ضربه بزنید.

این فوراً چت های انتخاب شده را در پنجره چت شما در اینستاگرام به عنوان خوانده نشده علامت گذاری می کند.

2.با روشن کردن حالت هواپیما.

روشن کردن حالت هواپیما در تلفن شما به طور موثری همه ارتباطات از جمله Wi-Fi و داده تلفن همراه را غیرفعال می کند.این تضمین می کند که اینستاگرام نیست.با این حال، این یک روش موقت است، همانطور که در آنجا وجود دارد.برای جلوگیری از این اتفاق، برنامه اینستاگرام را حذف و دوباره نصب کنید.لطفاً توجه داشته باشید که این روش به طور متناوب موفق بوده است.اگر می خواهید مراحل زیر را دنبال کنید. مرحله 1: از بالای صفحه به پایین بکشید تا منوی تنظیمات سریع در دستگاه Android خود باز شود. مرحله 2: اکنون روی حالت پرواز ضربه بزنید و منتظر بمانید تا نماد هواپیما ظاهر شود..

 

مرحله 3: پس از اتمام، برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی Messages ضربه بزنید. مرحله 4: اکنون روی پیامی که می خواهید بخوانید ضربه بزنید.

مرحله 5: پس از خواندن پیام، از برنامه اینستاگرام خارج شوید.سپس روی نماد برنامه به مدت طولانی فشار دهید و روی Uninstall ضربه بزنید. مرحله 6: برای تایید روی OK ضربه بزنید.صبر کنید تا برنامه حذف نصب تمام شود.

مرحله 7: پس از اتمام، به فروشگاه Google Play بروید و برنامه اینستاگرام را دوباره نصب کنید.برای دسترسی به حساب اینستاگرام خود دوباره وارد شوید.Instagram را در Android نصب کنیدبا این کار باید اطمینان حاصل شود که پیام علیرغم باز کردن قبلی، خوانده نشده باقی می ماند.همچنین می توانید حالت هواپیما را فعال کرده و پیام را در آیفون خود بخوانید.با این حال، پس از آزمایش، متوجه شدیم که پس از حذف و نصب مجدد برنامه اینستاگرام iOS، در آنجا وجود دارد.بنابراین، می توانید از روش زیر استفاده کنید.

3.محدود کردن حساب.

هنگامی که یک حساب کاربری را در اینستاگرام محدود می کنید، نه تنها به بخش دیگری منتقل می شود بلکه برخی از عملکردهای آن را نیز محدود می کند.این شامل توانایی خواندن یک پیام در حالی که برای کاربر دیگر خوانده نشده باقی می ماند.با این حال، در حالی که همچنان به دریافت پیام از کاربر محدود ادامه می دهید، مرحله 1: برنامه موبایل اینستاگرام را باز کنید و روی نماد جستجو ضربه بزنید. مرحله 2: نام حساب یا کاربری را که میخواهید محدود کنید در نوار جستجو تایپ کنید و از نتایج جستجو روی آن ضربه بزنید..

مرحله 3: پس از باز شدن صفحه، روی نماد سه نقطه ضربه بزنید.سپس بر روی Restrict ضربه بزنید.

مرحله 4: اکنون به صفحه اصلی اینستاگرام خود برگردید و روی نماد پیام در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. مرحله 5: در اینجا، روی Requests ضربه بزنید.

مرحله 6: روی کاربر ضربه بزنید و پیام های او را ببینید.

 

لطفاً توجه داشته باشید که پس از لغو محدودیت حساب آنها، همه پیامها به عنوان خوانده شده علامت گذاری میشوند.بنابراین، از این ویژگی با احتیاط استفاده کنید.

4.استفاده از برنامه های شخص ثالث.

می توانید حساب اینستاگرام خود را با یک برنامه شخص ثالث مانند DM Pro متصل کنید و به جای آن پیام را از طریق آن برنامه بخوانید.با این کار پیام اصلی خوانده نشده و دیده نمی شود.با این حال، انجام این کار میتواند اینستاگرام شما و هر حساب مرتبط دیگری را افشا کند.از این رو، ما انجام می دهیم.

پرسشهای متداول برای تنظیم پیامها بهعنوان نادیده یا خوانده نشده در اینستاگرام

1. Does reading Instagram messages from the notification window mark them as seen ? خیر.اگر اعلانهای اینستاگرام را روشن کردهاید، پنجره اعلانها را پایین بکشید تا پیامهای جدید را ببینید.این باعث می شود که آنها در اینستاگرام خوانده نشوند.
2. Will the other user be notified if you unread their message on Instagram ? از آنجایی که هیچ راه رسمی برای پیامهای خوانده نشده وجود ندارد، اگر پیامی را نخوانده یا مشاهده نکنید، اینستاگرام اعلان ارسال نمیکند..

پیام های دیده نشده یا خوانده نشده اینستاگرام

امکان مشاهده یا خوانده نشده پیام ها در اینستاگرام میتواند به تمایز چتها کمک کند، به خصوص اگر بار اول به طور تصادفی آن را باز کنید..امیدواریم این مقاله به شما در انجام این کار کمک کرده باشد.برای مشاهده یا خوانده نشده پیام ها در اینستاگرام  از طرف دیگر، خواندن پیام های اینستاگرام خود را بدون دیده شدن در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که اعلان خواندن در وهله اول ارسال نمیشود..

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .