شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

چگونه می توان PDF را بدون Adobe Reader پر کرد

دسته بندی ها

ویندوز

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

مرورگر Microsoft Edge و برنامه Preview به ترتیب به عنوان خواننده PDF پیش فرض در ویندوز و مک عمل می کنند.مایکروسافت و اپل قابلیت های PDF خود را با افزونه های جدید بهبود بخشیده اند.برنامه های دسکتاپ داخلی به اندازهای توانایی دارند که اکثر آنها برای باز کردن و ویرایش یک فایل PDF به یک برنامه شخص ثالث اختصاصی نیاز ندارند..برای یادگیری ویرایش و پر کردن یک PDF بدون Adobe Acrobat با ما همراه باشید. ّبرای اموزش کامپیوتر میتوانید اموزش جادویی کامپیوتر را ببینید

اگرچه Adobe Acrobat یک برنامه پی دی اف خوان غنی از ویژگی ها در ویندوز و مک است، اما هزینه های مکرری دارد..علاوه بر این، همه افراد به یک راه حل PDF شخص ثالث مانند Adobe Acrobat در برنامه روزانه خود نیاز ندارند.میتوانید از Microsoft Edge در ویندوز، برنامه Preview در Mac یا Microsoft Word برای ویرایش رایگان فایلهای PDF استفاده کنید.بیایید آنها را در عمل بررسی کنیم.

اسناد PDF را بدون Adobe Acrobat در مک ویرایش کنید

هیچ کمبودی در برنامه های PDF شخص ثالث در مک وجود ندارد.با این حال، اگر هر چند وقت یکبار یک PDF را ویرایش کنید، برنامه پیش نمایش باید تمام نیازهای شما را برآورده کند.بیایید آن را در عمل بررسی کنیم. مرحله 1: Finder را در Mac باز کنید.روی یک فایل PDF دوبار کلیک کنید تا در پیش نمایش باز شود .مرحله 2: macOS فرم تکمیل خودکار را شناسایی می کند و گزینه ای را در بالا نشان می دهد.تکمیل خودکار فرم را انتخاب کنید. مرحله 3: PDF فیلدهای قابل پر شدن را در فایل شناسایی می کند و پیشنهادات را نشان می دهد.اگر گزینه ای برای تکمیل خودکار فرم نمی بینید، روی نماد قلم در بالا کلیک کنید تا ابزار ویرایش گسترش یابد..

بیایید همه گزینه های ویرایش PDF را به ترتیب بررسی کنیم.

  • متن: میتوانید روی هر جایی روی PDF کلیک کنید و متن را وارد کنید.همچنین میتوانید اندازه، رنگ متن را تغییر دهید، جلوه های پررنگ یا مورب را اعمال کنید و تغییرات دیگری ایجاد کنید.
  • Redact: به شما امکان می دهد اطلاعات محرمانه و خصوصی را در یک فایل PDF مخفی کنید.
  • Sketch: می توانید روی یک فایل PDF طراحی کنید.وقتی چیزی را روی یک PDF ترسیم می کنید، گزینه ای برای تبدیل آن به شکل می بینید.
  • Draw: این به شما امکان میدهد به سبک آزاد روی یک فایل PDF طراحی کنید.
  • شکل ها: منوی شکل ها را گسترش دهید و یک مربع، دایره، فلش، نظر، ستاره و موارد دیگر اضافه کنید.
  • امضا: منوی امضا را گسترش دهید و یک علامت جدید ایجاد کنید.برنامه پیش نمایش امضاهای شما را ذخیره می کند و به شما امکان می دهد از آنها در همه پرونده ها استفاده کنید.
  • توجه: می توانید یک یادداشت به فایل PDF خود اضافه کنید.

پس از ایجاد تغییر ، پنجره Preview را برای ذخیره آن ببندید.همانطور که از لیست بالا مشاهده می کنید ، برنامه پیش نمایش دارای ویژگی های ویرایش مفیدی برای پر کردن هر فرم در MAC شما است.

پی دی اف را به صورت رایگان در ویندوز ویرایش کنید

می توانید از مرورگر پیش فرض Microsoft Edge در ویندوز برای پر کردن فایل پی دی اف استفاده کنید. مرحله 1: میانبر صفحه کلید Windows E را فشار دهید تا File Explorer باز شود. مرحله 2: قبل از باز کردن یک فایل PDF، Microsoft Edge را به عنوان PDF Reader پیش فرض تنظیم کنید.می توانید روی یک فایل کلیک راست کرده و Open with را گسترش دهید.Microsoft Edge را انتخاب کنید.

مرحله 3: گزینه های ویرایش پی دی اف را در بالا بررسی کنید.

  • هایلایتر: می توانید بخش های مهم یک فایل پی دی اف را برجسته کنید.
  • متن: نماد T را در بالا بزنید و متن را در فایل پی دی اف خود وارد کنید.هنگامی که متن را تایپ می کنید، مایکروسافت اج چندین گزینه ویرایش را ارائه می دهد.می توانید رنگ را تغییر دهید، اندازه را افزایش یا کاهش دهید و فاصله بین دو کاراکتر را در یک فایل PDF تنظیم کنید.
  • Draw: این گزینه به شما امکان می دهد روی یک فایل نقاشی کنید.در دستگاه های ویندوزی با پشتیبانی از قلم کاملاً مفید است.

مرحله 4: تغییرات لازم را در فایل پی دی اف خود اعمال کنید و دکمه چاپ یا ذخیره را در بالا فشار دهید.

از Microsoft Word برای ویرایش پی دی اف استفاده کنید

آیا شما یک مشترک مایکروسافت 365 هستید؟ .اجازه دهید مایکروسافت ورد برای مک را به عنوان مثال در نظر بگیریم .مرحله 1: Finder را در Mac اجرا کنید و روی یک فایل پی دی اف کلیک راست کنید.Microsoft Word را انتخاب کنید.

مرحله 2: سیستم یک فایل  پی دی اف را به یک فایل Word تبدیل کرده و آن را باز می کند. مرحله 3: می توانید از تمام گزینه های آشنای ویرایش متن از نوار ابزار بالا استفاده کنید.تغییرات لازم را در فایل اپی دی اف نجام دهید.

مرحله 4: فایل را در بالا انتخاب کنید و Save As را بزنید.

مرحله 5: یک پوشه مقصد را در Mac انتخاب کنید، نام فایل را تغییر دهید و فرمت فایل را به تغییر پی دی اف دهید.روی ذخیره کلیک کنید، و شما آماده هستید.

پی دی اف را در وب ویرایش کنید

همچنین می توانید از ویرایشگرهای پی دی اف مبتنی بر وب استفاده کنید و یک فرم را بدون Adobe Reader پر کنید.قبل از اینکه فایل پی دی اف خود را در هر سرویس وب آپلود کنید، سیاست حفظ حریم خصوصی آنها را بخوانید.از این گذشته ، شما نمی خواهید پرونده های PDF محرمانه را در منابع ناشناخته بارگذاری کنید.در اینجا چند گزینه برای پر کردن PDF وجود دارد.از Small PDF دیدن کنیداز Sejda PDF دیدن کنید. از برنامه های PDF گران قیمت خودداری کنید با تشکر از پیدیافخوانهای داخلی ویندوز و مک، میتوانید فایلهای PDF را باز کنید و فقط زمانی که نیاز به پر کردن فرم PDF دارید از Adobe Reader استفاده کنید..کدام اپلیکیشن را برای انجام کار ترجیح می دهید؟ .

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .