شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

چگونه کسی را بدون نمایش در استوری اینستاگرام تگ یا منشن کنیم؟

دسته بندی ها

ios

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

چگونه کسی را بدون نمایش در استوری اینستاگرام تگ یا منشن کنیم؟این موضوع تگ استوری اینستا بدون مشاهده را در مقاله زیر مشاهده کنید ّبرای اموزش کامپیوتر میتوانید اموزش جادویی کامپیوتر را ببینید

روش 1: کشیدن خارج از صفحه نمایش

کشیدن برچسب ذکر از روی صفحه یک راه سریع و آسان برای تمیز نگه داشتن استوری است، به دوستان خود احترام بگذارید.خودتان آن را با مراحل ذکر شده در زیر امتحان کنید: مرحله 1: برنامه اینستاگرام را باز کنید.با کشیدن انگشت از چپ به راست در صفحه اصلی، تب Story را راه اندازی کنید.

مرحله 2: روی نماد گالری ضربه بزنید و یک تصویر یا ویدیو را برای استوری خود انتخاب کنید.

مرحله 3: نماد Stickers را از بالای صفحه انتخاب کرده و Mention Sticker را انتخاب کنید.

مرحله 4: دوست خود را تایپ کنید.Mention Sticker را فشار داده و نگه دارید و آن را از روی لبه به بیرون از صفحه بکشید تا حذف شود.

تسلط بر این ترفند ممکن است کمی تمرین داشته باشد.اگر در ابتدا آن را به آرامی حرکت دهید، ممکن است ببینید که قسمت انتهایی نام کاربری نشان داده می شود.ترفند این است که سریع و محکم آن را بکشید تا با یک حرکت آن را محو کنید.علاوه بر این، اگر از ویژگی متنی برای تگ کردن شخصی در استوری اینستاگرام استفاده می کنید، می توانید از این روش نیز استفاده کنید. تگ استوری اینستا بدون مشاهده را انجام دهید همچنین بخوانید: وقتی اینستاگرام می گوید کاربر پیدا نشد به چه معناست.

روش 2: کوچک کردن برچسب

یکی دیگر از راههای سریع برای پنهان کردن تگها یا منشنها در استوری اینستاگرام، تغییر اندازه تگ است.انجام این کار مکان یابی تگ را سخت می کند و هنگامی که تگ را در استوری پنهان کنید، نامرئی می شود..برای انجام این کار، مراحل ساده زیر را رعایت کنید: مرحله 1: برنامه اینستاگرام را اجرا کنید و صفحه اصلی را به سمت چپ بکشید.

مرحله 2: نماد گالری را فشار دهید و تصویر یا ویدیویی را که میخواهید به عنوان استوری تنظیم کنید انتخاب کنید.

مرحله 3: روی استوری ضربه بزنید، @[دوست خود را] وارد کنید.نام کاربری را فشار دهید تا کوچک شود و نامرئی شود.توجه: پیشنهاد می کنیم از یک رنگ اصلی مانند سیاه یا سفید برای نام کاربری استفاده کنید تا اینطور نباشد.

همچنین بخوانید: نحوه استفاده از راهنمای اینستاگرام

روش 3: استفاده از برچسب یا روکش

استفاده از استیکرها یا همپوشانی ها یک راه حل هوشمندانه برای تگ کردن/منشن کردن شخصی در استوری اینستاگرام بدون نمایش آن است..این روش یک عنصر خلاقیت و شخصیسازی را به استوری شما اضافه میکند و در عین حال رویکردی ظریف برای برچسب گذاری حفظ میکند..با گنجاندن برچسب هایی مانند شکلکها، تصاویر GIF یا سایر پوشش های تزئینی، میتوانید به صورت استراتژیک ذکر را در محتوای بصری داستان خود پنهان کنید..این نه تنها به شما این امکان را میدهد که بدون برچسب زدن به شخصی در استوری اشاره کنید، بلکه یک عنصر رمز و راز یا شگفتانگیز را برای مخاطبانتان اضافه میکند. مرحله 1: روی نماد در نوار پایین کلیک کنید و به تب Story بروید.

مرحله 2: نماد گالری را فشار دهید و یک عکس یا ویدیو را انتخاب کنید.

مرحله 4: روی عکس یا ویدیو ضربه بزنید.@[دوست خود را تایپ کنید.انجام شد را فشار دهید.

مرحله 5: اکنون، نماد Stickers را فشار دهید و یک برچسب را انتخاب کنید.استیکر را نگه دارید و بکشید تا بالای نام ذکر شده منتقل شود.نکته: اندازه تگ را کوچک کنید تا بتواند پشت برچسب پنهان شود.

روش 4: ترفند رنگ متن

ترفند رنگ متن روشی هوشمندانه است که شامل انتخاب رنگ متنی است که دقیقاً با رنگ پس زمینه داستان مطابقت داشته باشد و این ذکر را عملاً با چشم غیرمسلح نامرئی کند..با استتار استراتژیک ذکر در پس زمینه، میتوانید بهطور نامرئی فردی را در استوری اینستاگرام خود منشن کنید..این رویکرد ظریف میتواند به ویژه زمانی مفید باشد که بخواهید ظاهر زیبایی شناختی یا مینیمالیستی را در داستانهای خود حفظ کنید و در عین حال به افراد خاصی اشاره کنید..برای تگ کردن/منشن کردن شخصی در استوری اینستاگرام بدون اینکه نشان داده شود، مراحل ساده زیر را دنبال کنید: مرحله 1: به اینستاگرام بروید و روی نماد استوری شما کلیک کنید..

مرحله 2: یک ویدیو یا تصویر برای استوری خود انتخاب کنید.روی آن ضربه بزنید، @[Your username] را تایپ کنید و حساب کاربری آنها را از زیر انتخاب کنید.

مرحله 3: گزینه Color را در بالای صفحه فشار دهید و روی انتخابگر رنگ ضربه بزنید.

مرحله 4: رنگی را از تصویر با کشیدن آن به نقطه مورد نظر انتخاب کنید.وقتی می خواهید روی Done ضربه بزنید.نکته: نام کاربری را کوچکتر کنید تا به خوبی در محدوده رنگ قرار گیرد.

همچنین بخوانید: نحوه اشتراک گذاری پست ها، حلقه ها و استوری های اینستاگرام فقط با دوستان نزدیک

روش 5: با پست مشترک

شما می توانید نه تنها تصاویر و ویدیوهای گالری خود، بلکه حلقه ها و پست های معمولی را در استوری های اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.اگر میخواهید یک دوست را در استوری خود ارواح منشن کنید، مراحل سادهای که در زیر توضیح داده شده است را دنبال کنید. مرحله 1: به برنامه اینستاگرام بروید. مرحله 2: پست یا حلقه ای را که می خواهید در استوری خود به اشتراک بگذارید پیدا کنید و روی نماد اشتراک گذاری ضربه بزنید.دکمه افزودن به داستان را فشار دهید.

مرحله 3: روی صفحه ضربه بزنید و دوست خود را ذکر کنید.پس از آن، پست را فشار داده و نگه دارید و آن را به سمت بالای نام کاربری منتقل کنید تا مخفی شود.

همچنین بخوانید: چگونه استوری های اینستاگرام عالی بسازیم

روش 6: با استفاده از دکمه افزودن ذکر

افزودن به ذکر یک ویژگی نسبتاً جدید است که می تواند به شما کمک کند یک بار یک نفر را در استوری خود برچسب گذاری کنید.این روش به ویژه زمانی مفید است که می خواهید یک استوری را با شخصی به اشتراک بگذارید در حالی که برچسب ها یا منشن ها را در استوری اینستاگرام مخفی کنید.روی برگه نمایه خود در نوار ناوبری پایین ضربه بزنید.

مرحله 2: حلقه اطراف تصویر نمایه خود را فشار دهید تا باز شود و نماد سه نقطه را انتخاب کنید.

مرحله 3: Add Mentions را انتخاب کنید.دوست خود را وارد کنید.

دوست در مورد برچسب مطلع شد

اکنون که میدانید چگونه یک نفر را در استوری اینستاگرام تگ یا منشن کنید بدون اینکه نشان داده شود، بروید و منشنهای مخفی خود را به اشتراک بگذارید! درباره تگ استوری اینستا بدون مشاهده را در مقاله بالا نکاتی خواندید امیدواریم مفید باشند

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .