شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

نحوه استفاده از یادداشت ها در جلسات زوم روی موبایل و دسکتاپ

دسته بندی ها

اندروید

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

Zoom یک پلت فرم ویدئو کنفرانس قابل اعتماد برای برگزاری جلسات شما است.تصور کنید در حال ملاقات با همکاران خود هستید که در زوم برنامه ریزی کرده اید.صحبت های زیادی می شود و به نکات بسیار مهمی اشاره می شود.برای نحوه استفاده از یادداشت هادر زوم روی موبایل یا دسکتاپ مقاله زیر را مشاهده کنید ّبرای اموزش کامپیوتر میتوانید اموزش جادویی کامپیوتر را ببینید

در این پست، نحوه یادداشت برداری در جلسات Zoom را به صورت دستی و خودکار به شما نشان خواهیم داد.مراحل برای کاربران موبایل و دسکتاپ قابل اجرا است.

نحوه استفاده از یادداشت های زوم در جلسات روی دسکتاپ

قبل از شروع، مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه Zoom را روی رایانه Mac یا Windows خود نصب کرده اید.بهترین بخش این است که انجام می دهید. مرحله 1: برنامه Zoom را در رایانه Mac یا Windows خود باز کنید.

مرحله 2: یک جلسه جدید شروع کنید و روی Notes در نوار منوی پایین کلیک کنید.

پنجره یادداشت ها در سمت چپ صفحه شما باز می شود.روی یادداشت جدید کلیک کنید تا زمانی که جلسه Zoom شما در حال انجام است، یادداشت برداری را شروع کنید.

می توانید متن یادداشت های زوم خود را مانند سبک قلم، رنگ و اندازه قلم ویرایش کنید.

میتوانید برای گزینه های بیشتر مانند افزودن یک تصویر به یادداشتهای زوم، فهرست، تراز متن، پیوند و موارد دیگر، روی نماد پیکان دوتایی کلیک کنید..

پس از حذف یادداشتهای جلسه Zoom، آنها به طور خودکار برای نمایه شما در خود برنامه ذخیره میشوند.

یادداشت های جلسه را در زوم روی دسکتاپ به اشتراک بگذارید

در پنجره Zoom Notes در سمت چپ، روی نماد Share کلیک کنید.

میتوانید نام کاربری را که میخواهید یادداشت Zoom را با او به اشتراک بگذارید، وارد کنید.شما می توانید انتخاب کنید که کاربر بتواند یادداشت های شما را ویرایش کند یا خیر.

یادداشتهای جلسه را در زوم روی دسکتاپ قفل کنید

مرحله 1: در پنجره Zoom Notes در سمت چپ، روی سه نقطه کلیک کرده و Lock Note را انتخاب کنید.

مرحله 2: روی تایید کلیک کنید.

پس از اینکه یادداشت شما قفل شد، در حساب شما ذخیره می شود و فقط شما می توانید قفل آن را باز کنید.

یادداشت های زوم را به صورت PDF روی دسکتاپ صادر کنید

مرحله 1: در پنجره Zoom Notes در سمت چپ، روی سه نقطه کلیک کرده و Export PDF را انتخاب کنید.

مرحله 2: روی نماد دانلود ضربه بزنید تا یادداشت خود را به عنوان یک فایل PDF ذخیره کنید.

مشاهده و مدیریت یادداشت های بزرگنمایی روی دسکتاپ

بعد از جلسات شما، .مرحله 1: برنامه Zoom را در رایانه Mac یا Windows خود باز کنید. مرحله 2: وارد حساب کاربری خود شوید و روی More در نوار منوی بالا کلیک کنید.

مرحله 3: روی Notes کلیک کنید.

میتوانید تمام یادداشتهایی را که برداشتهاید در زوم ببینید.شما دوباره این گزینه را دریافت می کنید که قبل از شروع جلسه، یادداشت جدیدی اضافه کنید.

برای حذف یادداشت های زوم، روی سه نقطه کنار نام آنها کلیک کنید و انتقال به سطل زباله را انتخاب کنید.

با کلیک کردن بر روی سطل زباله از منوی سمت چپ می توانید تمام یادداشت های حذف شده خود را بررسی کنید.

نحوه استفاده از یادداشت های زوم در جلسات در تلفن همراه

اگر ترجیح میدهید تماسهای زوم را از آیفون یا تلفن اندرویدی خود بگیرید، اینجا باشید.یک بار دیگر مطمئن شوید که از آخرین نسخه برنامه در دستگاه خود استفاده می کنید.استفاده از یادداشت هادر زوم مراحل زبررا بخوانید مرحله 1: برنامه Zoom را در آیفون یا تلفن Android خود باز کنید. مرحله 2: تماس خود را شروع کنید و روی نماد Notes در نوار منوی پایین ضربه بزنید.

مرحله 3: برای افزودن یادداشت جدید روی New ضربه بزنید.

مانند دسک تاپ، می توانید یادداشت های خود را بردارید، آنها را ویرایش کنید، لینک ها، تصاویر و موارد دیگر را در تلفن همراه خود اضافه کنید..

مشاهده و مدیریت یادداشت های زوم در موبایل

مرحله 1: برنامه Zoom را باز کنید و روی More در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

مرحله 2: روی Notes ضربه بزنید.

تمام یادداشت های جلسه خود را در حساب زوم خود ذخیره میکنید.برای حذف یک یادداشت، روی سه نقطه کنار نام آن ضربه بزنید و انتقال به سطل زباله را انتخاب کنید.

برای جلوگیری از دسترسی به یادداشت های خود می توانید روی Lock ضربه بزنید.

هنگام برداشتن یادداشت، میتوانید روی اشتراک گذاری ضربه بزنید و تنظیمات اشتراکگذاری یادداشت را بررسی کنید.همچنین میتوانید پیوند یادداشت Zoom خود را کپی کنید.

نحوه استفاده از AI Note Taker در زوم

Zoom همچنین گزینه ای را برای حذف خودکار یادداشت ها در طول جلسات ارائه می دهد.می توانید برنامه AI Note Taker را روی مشتری دسکتاپ Zoom خود از Zoom App Marketplace نصب کنید.اینجا.توجه داشته باشید که برای استفاده از این برنامه به اشتراک پولی Zoom نیاز دارید. مرحله 1: از Zoom App Marketplace در مرورگر وب خود دیدن کنید و برنامه AI Notetaker را برای مشتری دسکتاپ Zoom خود دانلود کنید.دانلود AI Notetaker برای Zoom مرحله 2: برای دانلود برنامه برای خودتان یا سایر کاربرانی که به حساب Zoom شما دسترسی دارند انتخاب کنید.

مرحله 3: دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا دانلود برنامه برای حساب Zoom خود به پایان برسد. مرحله 4: پس از نصب برنامه، برنامه Zoom را در رایانه Mac یا Windows خود باز کنید.

مرحله 5: وارد حساب کاربری خود شوید و تماس زوم خود را شروع کنید. مرحله 6: روی Apps در نوار منوی پایین کلیک کنید.

مرحله 7: برنامه AI Notetaker را از منوی سمت چپ انتخاب کنید و شروع به استفاده از آن برای حذف خودکار یادداشت های جلسه کنید.این برنامه همچنین به ایجاد خلاصه جلسه Zoom برای شما کمک می کند.

همین مراحل برای کاربران موبایل اپلیکیشن Zoom نیز اعمال می شود.

برای جلسات زوم یادداشت بردارید

به خاطر سپردن و به اشتراک گذاری چه چیزی آسان می شود.همچنین می توانید برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، از جلسات Zoom خود با رمز عبور محافظت کنید. برای استفاده از یادداشت هادر زوم امیدوارم نکات بالا برای شما کننده باشد

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .