شماره تماس : 09219200813
info@farazito.ir

نحوه مشاهده تاریخچه دوستی در فیس بوک

دسته بندی ها

ios

نویسنده

HadisNajafi

تاریخ انتشار

06 / مرداد / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

2 دقیقه

آن درخواست دوستی غیرمنتظره از دبیرستان را به خاطر دارید که به یک ارتباط مادام العمر شکوفا شد یا آن دوست آنلاین تصادفی که ستون حمایت اخلاقی شما شد؟ .و حدس بزنید چه؟ . برای مشاهده تاریخچه دوستی فیسبوک مقاله زیر را مطالعه فرمایید ّبرای اموزش کامپیوتر میتوانید اموزش جادویی کامپیوتر را ببینید

پیوندهای ارزشمند شایسته جشن هستند، و فیس بوک با بازدید مجدد از سفر خود با هر دوست به شما کمک می کند این کار را انجام دهید..با این حال، به یاد داشته باشید که این ویژگی برای استفاده شخصی است و شما می توانید.مشاهده تاریخچه دوستی فیسبوک را انجام دهید

آنچه می توانم در تاریخچه دوستی من در فیس بوک ببینم

در زیر مواردی وجود دارد که می توانید در صفحه دوستی بین دو دوست در فیس بوک مشاهده کنید:

  • دوستان متقابل: در بالای صفحه نمایش داده می شود، می توانید دوستانی را که با شخصی که به اشتراک می گذارید مشاهده کنید..
  • چیزهای مشترک شما: این شامل صفحات شما می شود.
  • تعاملات مشترک: پستها، عکسها و نظرات را در جایی که میبینید بررسی کنید.علاوه بر این، می توانید فید را بر اساس نوع فیلتر کنید (مثلاً.g.، فقط پست ها، فقط عکس ها) و بازه زمانی.
  • جدول زمانی: شما همچنین می توانید ببینید چه مدت شما.

همچنین بخوانید: نحوه رفع عدم نمایش پست دوستان توسط فیس بوک

روش 1: بررسی یک دوستی از طریق فیس بوک

فیس بوک یک رابط کاربر پسند ارائه می دهد که به شما امکان می دهد دوستی ها را در نسخه وب سایت فیس بوک به راحتی بررسی کنیدشما را تضمین کند.Facebook مرحله 1: در سمت چپ، Friends را انتخاب کنید.مرحله 3: از میان گزینه ها، همه دوستان را انتخاب کنید.

مرحله 2: در کادر جستجو، دوست خود را تایپ کنید.

مرحله 3: در سمت راست، روی نماد سه نقطه کلیک کنید و گزینه See friendship را انتخاب کنید.

اکنون، می توانید تمام جزئیات دوستی را مشاهده کنید.

روش 2: مشاهده تاریخچه دوستی در فیس بوک با استفاده از URL

برای مشاهده تاریخچه دوستی در فیس بوک با استفاده از URL، به روند ساده ذکر شده در زیر پایبند باشید: مرحله 1: یک مرورگر وب باز کنید. مرحله 2: عبارت زیر را در نوار آدرس تایپ کرده و Enter را فشار دهید.توجه: [نام کاربری خود] و [دوست را جایگزین کنید.

با مراجعه به دوست خود می توانید این نام های کاربری را پیدا کنید.به دنبال:شماره کنار شناسه همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

یک عبارت الفبایی (اگر دوست شما یک نام کاربری منحصر به فرد تعیین کرده باشد) همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

همچنین بخوانید: چگونه لیست دوستان فیس بوک را مخفی کنیم

روش 3: دوستی را از طریق برنامه موبایل فیس بوک ببینید

پیمایش دوستی ها هرگز آسان تر از برنامه موبایل فیس بوک نبوده است مرحله 1: برنامه فیس بوک را اجرا کنید و روی منوی همبرگر ضربه بزنید (نماد سه خط).

مرحله 2: دوستان را انتخاب کنید و به تب دوستان خود بروید.

مرحله 3: دوست خود را بنویسید.

مرحله 4: از بین گزینه ها گزینه See friendship را انتخاب کنید و صفحه دوستی را مشاهده کنید.

همچنین بخوانید: نحوه رفع خرابی اپلیکیشن فیسبوک در اندروید

محدودیت در بررسی دوستی در فیس بوک

در حالی که ویژگی See Friendship نگاهی اجمالی به داستان دوستی شما در فیس بوک ارائه می دهد

  • قابلیت مشاهده: شما فقط می توانید سابقه دوستی خود را در فیس بوک با افرادی که در حال حاضر دوست شما هستند مشاهده کنید.شما نمی توانید سابقه شخصی را که دوستش ندارید، مسدود یا غیرفعال کرده اید، ببینید.
  • حریم خصوصی: شما فقط اطلاعاتی را می بینید که دوستتان و شما اجازه داده اید برای عموم قابل مشاهده باشند.پست ها، پیام ها و تعاملات خصوصی شامل نمیشوند.
  • جزئیات محدود: تاریخچه دوستی عمدتاً بر علایق مشترک و برچسب های متقابل متمرکز است.
  • جدول زمانی محدود: این بخش اقدامات یا نقاط عطف خاصی را در دوستی نمایش نمی دهد.

سوالات متداول

1. Can I see when someone unfriended me on Facebook? خیر، فیس بوک نه اعلان می فرستد و نه می توانید تاریخی را که شخصی با شما لغو دوستی می کند، مشاهده کنید.
2. Can I delete my friendship history with someone? متاسفانه، شما می توانید.شما فقط می توانید آنها را از دوستی خارج کنید، که آنها را از لیست شما حذف می کند و نمایه شما را از آنها پنهان می کند.با این حال، برخی از اطلاعات، مانند نظرات و پیام های یکدیگر.
3. Can I export my friendship history with someone? نه، فیس بوک این کار را نمی کند.در حالی که می توانید آرشیو داده های فیس بوک خود را دانلود کنید، این کار را انجام می دهد. برای مشاهده تاریخچه دوستی فیسبوک امیدواریم نکات برای شمامفید باشند

ماشه نوستالژی

امیدواریم این مقاله به شما نشان داده باشد که چگونه تاریخچه دوستی خود را در فیس بوک ببینید.بنابراین، دفعه بعد که احساس نوستالژی شدید، به فیس بوک تکیه کنید! .

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .