۵ راه برای رفع مشکل درخواست مکرر "iCloud" برای رمز عبور در "Windows 10"

دسته بندی ها

ویندوز 10

نویسنده

amirhamzh

تاریخ انتشار

28 / مهر / 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه

10 دقیقه

تعمیرات ابتدایی:

  • بررسی وضعیت سرور iCloud: به عنوان نقطه شروع، باید بررسی کنید که آیا سرورهای iCloud به صورت نرمال کار می‌کنند یا نه. می‌توانید از "Apple’s System Status" یا "DownDetector" برای این منظور استفاده کنید.
  • خروج، "Reboot" و ورود مجدد: این ترفند ساده می‌تواند مشکلات اکثر کاربران را حل کند. "iCloud" را باز کرده و از حساب خود خارج شوید. این گزینه در پایین سمت چپ آن پنجره موجود است. کامپیوتر خود را یک‌بار "Reboot" کنید و سپس دوباره وارد شوید.
  • از یک "Browser" یا "Mobile App" استفاده کنید: این یک راه‌حل موقت است که می‌توانید از آن برای تکمیل کار در دست انجام استفاده کنید. سپس می‌توانید به رفع اشکال ادامه دهید، که ممکن است مدتی طول بکشد. علاوه بر این، این کار به شما کمک می‌کند تا بفهمید که آیا مشکل از سمت شماست یا از سمت سرور.
  • اجرای به عنوان "Administrator": ممکن است که "iCloud" در رایانه شما دسترسی‌های مدیر را نداشته باشد، به همین دلیل است که پیام‌های مکرر دریافت می‌کنید. برای این کار، روی آیکون "iCloud" راست کلیک کنید یا آن را در منوی "Start" جستجو کرده و گزینه "Run as administrator" را انتخاب کنید.

رفع مشکل 1: بررسی تداخل‌ها با Outlook

برنامه Outlook در ویندوز به خاطر ایجاد انواع مشکلات با iCloud شناخته شده است، از جمله درخواست مکرر برای "password".
مرحله 1: اگر از "Outlook" استفاده نمی‌کنید، با راست‌کلیک کردن روی آن از "Start Menu" حذف نصب کنید.

مرحله ۲: به‌طور جایگزین، اگر از "Outlook" و "iCloud" روی همان دستگاه استفاده می‌کنید، می‌توانید به یک حساب کاربری مهمان نیز بروید تا بررسی کنید آیا "iCloud" همچنان درخواست رمز عبور می‌کند. یک حساب کاربری مهمان در "Windows" حقوق ادمین ندارد.
مرحله ۳: علاوه بر این، باید افزونه "iCloud" را در اپلیکیشن "Outlook" غیرفعال کنید تا از دیالوگ رمز عبور خلاص شوید. "Outlook" را باز کرده و به مسیر File > Options بروید.

مرحله 4: اکنون، بررسی کنید که آیا "iCloud Outlook Add-in" در زیر برگه "Add-ins" در بخش "Active Application Add-ins" وجود دارد یا خیر. اگر بله، گزینه "COM Add-ins" را در پایین انتخاب کنید و روی "Go" کلیک کنید.

مرحله ۵: در نهایت، "iCloud Outlook Add-in" را از منوی نوار کناری راست از حالت انتخاب خارج کنید یا حتی کاملاً حذف کنید. توصیه می‌شود که ابتدا آن را خاموش و دوباره روشن کنید و اگر این کار نتیجه نداد، تنها در آن صورت آن را حذف کنید.

همچنین بخوانید: چگونه "iCloud Storage" را که در "iPhone" و "iPad" پر شده است، پاک کنیم

برای یادگیری رایگان آموزش پاورپوینت می توانید به مقاله آموزش پاورپوینت مراجعه کنید.

رفع مشکل 2: تغییر "Apple Password"

مرحله 1: برای تغییر "password" خود در "iPhone"، به "Settings" > [نام شما] > "Sign-in & Security" > "Change Password" بروید.
توجه: شما همچنین می‌توانید "password" خود را در وب‌سایت "Apple" تغییر دهید. گزینه "password reset" یا "forgot password" را باید در صفحه ورود مشاهده کنید.

مرحله 2: وقتی رمز عبور "Apple ID" خود را تغییر دادید، سعی کنید با استفاده از اطلاعات جدید به حساب "iCloud" خود در رایانه شخصی وارد شوید. این کار باید مشکل را حل کند.

برای یادگیری رایگان آموزش کامپیوتر می توانید به مقاله آموزش کامپیوتر مراجعه کنید.

رفع مشکل 3: اجرا در حالت "Windows 7 Compatibility"

به نظر می‌رسد اجرای نسخه قدیمی‌تر "iCloud" یا حتی نسخه جدیدتر در حالت "Windows 7 compatibility" برای برخی کاربران کار می‌کند.
مرحله 1: روی آیکون "iCloud" در منوی "Start" راست‌کلیک کرده و "Open file location" را انتخاب کنید.

مرحله 2: اکنون بر روی فایل iCloud راست‌کلیک کنید تا Properties را انتخاب کنید.

مرحله 3: در زیر تب "Compatibility"، گزینه "Run this program in compatibility mode for" را انتخاب کنید و از منوی کشویی "Windows 7" را انتخاب کنید.

اکنون روی "Apply" کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود. پس از انجام این کار، سعی کنید ببینید آیا این مسئله شما را حل می‌کند یا خیر.

رفع ۴: رفع خطای "Socket" (خط فرمان)

یک خطای سوکت می‌تواند باعث خطای رمز عبور iCloud شود. این مشکل می‌تواند با کمک "cmd" برطرف شود.
مرحله 1: "Command Prompt" را با دسترسی ادمین جستجو کرده و باز کنید.

مرحله 2: سپس، فرمان زیر را تایپ کنید. همچنین می‌توانید با راست‌کلیک کردن در هر جای پنجره "CMD"، آن را کپی-پیست کنید.

netsh winsock reset

پس از اجرای "command"، سعی کنید "iCloud app" را دوباره راه‌اندازی کنید تا ببینید آیا مشکل "password" حل شده است یا خیر.

برای یادگیری رایگان اکسل می توانید به مقاله آموزش اکسل مراجعه کنید.

رفع ایراد 5: یک "Apple ID" دیگر را امتحان کنید

شاید وقت آن رسیده باشد که یک "Apple ID" جدید بسازید؟ می‌دانم که این دقیقاً راه‌حلی نیست که شما به دنبالش بودید، اما اگر تا اینجا پیش آمده‌اید، به نظر می‌رسد که راه دیگری وجود ندارد. می‌توانید به صورت آنلاین یک "Apple ID" جدید ایجاد کنید و سپس از آن برای ورود به برنامه "iCloud" استفاده کنید.

تماس ما
09219200813
ایمیل ما
info@farazito.ir
آدرس ما
اصفهان
آموزش کامپیوتر از صفر تا صد

فرازیتو یکی از برترین سایت های آموزشی در زمینه کامپیوتر در ایران است که با دوره معروف جادوی کامپیوتر که صفر تا صد کامپیوتر را آموزش میدهد شناخته میشود .